Haittaako, mies, jos minulla on kainalokarvat?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Haittaako sinua että minulla on vaaleanpunaista huulipunaa ja kävelen lantiota keinuttaen kuin naiset?
Sama vastaus.
kökkö vertaus: ei akinalokarvat ole mikään samala tavalla miehinen ominaisuus kuin vaikka kivekset, se on sukupuoleton ominaisuus
afser kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako sinua että minulla on vaaleanpunaista huulipunaa ja kävelen lantiota keinuttaen kuin naiset?
Sama vastaus.
kökkö vertaus: ei akinalokarvat ole mikään samala tavalla miehinen ominaisuus kuin vaikka kivekset, se on sukupuoleton ominaisuus
Ei vaan sinun vertauksesi oli kökkö.
Vaaleanpunainen huulipuna ja naisellinen kävelytyyli eivät ole verrattavissa kiveksiin. Ne liittyvät naiselliseksi koettuun puunaamiseen ja käytökseen. Kainalokarvojen ajamatta jättäminen koetaan miehiseksi tavaksi.
Vierailija kirjoitti:
afser kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vastaus.
Ei vaan sinun vertauksesi oli kökkö.
Vaaleanpunainen huulipuna ja naisellinen kävelytyyli eivät ole verrattavissa kiveksiin. Ne liittyvät naiselliseksi koettuun puunaamiseen ja käytökseen. Kainalokarvojen ajamatta jättäminen koetaan miehiseksi tavaksi.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta ei kyllä koeta.
Ei haittaa. Enpä minä sinun karvojasi tule koskaan katselemaan.
Yhdestä pahasta sueraa toinen paha, eli kun karvat lähtee, tulee sijaan tatumustetta. Sama homma ku siinä että hakkuuaukeille leviää kaikenlaista rikkaa ja kirjanpainajia
Ei haittaa koskaan, kuhan niiden haltija ei ole miesvihaaja, woke tai vihervasen. Ja sellainenkin mieluummin kuitenkin karvakainalona kuin kaljukuoppaisena
Mitähän tuokin tarkoittaa, ymmärtääkseni kaikilla ihmisillä on kainalokarvat.
Näin 30v miehenä ajelen aina karvat kainaloista ja seurustelulihan kulmilta. Näin se näyttää isommalta.
Mies ei tosiaan haittaa ihan niin kovasti jos on kainalokarvat.
haittaa jos ovat värjätyt tai lyhenneldyt. Miehen ikään ehtinyt naturaalipehko on siedettävän näköinen
Ei haittaa lainkaan, että sinulla on karvasi siellä. Kunhan et tänne tule
jos saan nuolla niitä niin ei haittaa
https://i2-prod.irishmirror.ie/incoming/article3195903.ece/ALTERNATES/s… Ei kainnalokarvat sen pahenp assiea oo kuin viakka silmämunat ja luusto
karvaiset kainalot on normaali näky, ihan samoin kuin hiuksinen pää ja hampaallienn suu
Ei haittaa. Onhan mullakin kainalokarvat. Jos sinne kasvaa karvoja, ne kuuluu sinne.
M50
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Onhan mullakin kainalokarvat. Jos sinne kasvaa karvoja, ne kuuluu sinne.
M50
Oikein, poikaseni
Nehän ovat pääasiassa happea, hiiltä vetyä, typpeä ja rikkiä. Viattomia alkuaineita pohjimmiltaan. Niistäkin useimmat kaasumaisia. Ei pitäsi haitata ketään