Haittaako, mies, jos minulla on kainalokarvat?
Kommentit (83)
Ei haittaa mua kainalokarvat eikä rämemajava.
M34
Ei haittaa jos sinua ei haittaa että olen aina juovuksissa ja minulla on veltto letku mutta yritän silti tunkea sitä rööriisi kolmen promillen humalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, voi olla jopa kuumaa. Säärikarvat on ainoastaan turn off. Haluan naisen sileillä säärillä.
Ajatko omasi? Voin sitten harkita
Saat pitää säärikarvasi jos sinua ei haittaa että minulla on vaillinaisesti kasvava ruokoton kokoparta joka näyttää lähinnä siltä kuin leuassani olisi munakarvat jotka on ihan mällissä. Käykö?
Ei haittaa jos on vyvät tissit ja panet paljon.
Jos olet mies niin haittaa, vaikka oisit karvaton. Jos olet nainen niin ei haittaa vaikka olisit kaulan ja varpaan väliltä melkein yhtä karvainen kuin keskikarvainen mies
No ei todellakaan haittaa, minä pidän turri-naisista.
https://i.pinimg.com/originals/55/27/bb/5527bb3513ed1b8657ce74af6ba56d6… No kyllähän tuo nyt on sentään normaalinäky että karvat kainalossa ovat. Kynityt kuopat vaan hyppisivät silmille niin peevelisti että tekis varmee mieli melkein kyssata
https://pbs.twimg.com/media/EznDpb1WYAIHbup.jpg:small Ei millään tavalla haittaa, mutta niiden puute pistäisi silmään ikävästi
Karvat on ajettu kummaltakin ,siis mieheltä ja naiselta , tässä talous.Ei tykätä karvoista!
Miks mua haittais jonkun nobodyn karvapehkot?
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa jos kokonaisuuteen sopii, mutta alakarvat voisit kyllä alaa poslariksi, ihan fyysisen nautinnon takia.
Mulle ei kyllä tulisi fyysistä nautintoa, jos mulla olisi hiekkapaperi alapäässä...
Eivät ne nyt sen enempää kuin vaikka iho ja luusto. Ikinaturaalit parhaimman näköiset.
Mulla on ollut kainalokarvat jo vuodesta 2007. Ajan pois, kun ovat mielestäni liian pitkät ja annan taas kasvaa. Tykkään kainalokarvoista.
Ei haittaa, sillä emme ole niin läheisissä väleissä, että karvoistasi aiheutuisi minulle haittaa
Totelkaahan tytöt nyt. Mars sheivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Kunhan tussu on siistitty.
tarviiko siihin muuta kuin saunaa, suihkua ja saippuaa?
Riippuu.
Jos olet rento, kenties vähän poikamainen sporttityttö joka ei vierasta vaellusreissua ilman että tullessa mennään hotelliin ja ravintolaan, on täysin ok ettet puunaa itseäsi.
Muussa tapauksessa kyllä haittaa.
Haittaako sinua että minulla on vaaleanpunaista huulipunaa ja kävelen lantiota keinuttaen kuin naiset?
Sama vastaus.
Ajatko omasi? Voin sitten harkita