Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

39-vuotias perheenäiti syö uskomattoman paljon. Meidän rahat ei yksinkertaisesti kaikkeen ruokaan mitä vaimo syö!

Vierailija
08.05.2021 |

Siis jos minä ja lapset haluamme syödä niin vaimon on vähennettävä syömisiään sillä rahat eivät yksinkertaisin riitä kaikkeen siihen ruokaan mitä meillä kuuluu vaimon ja muun perheen ruokaan. Vaimo syö joka aterialla monta isoa annosta ruokaa vaikka minä jo melkein itken pyytäen vaimoa lopettamaan syömisen. Minä en enää yksinkertaisesti tiedä, että mitä tässä pitäisi tehdä kun vaimo syö meidät vararikkoon. Vaikka ostan halvimpia mahdollisia vaihtoehtoja eri ruoka-aineista niin rahat eivät riitä ja ruokaa pitää olla koko ajan ostamasta lisää. Mitä teen? Miten saan vaimon ymmärtämään, että hän ei saa syödä niin paljon kuin hän nyt syö? Silloin vaimo suuttuu ja kysyy, että pitääkö hänen olla nälässä. Olen soittanut työpaikalleen mutta minulle on vastattu, että ei vaimo syö siellä mitenkään erityisen paljon tai enemmän kuin muut työkaverinsa. Olen käyttänyt vaimoa lääkäreillä mutta mitään vikaa rouvastaa ei ole löytynyt. Poika on 158cm pitkä, painaa noin 75 kiloa ja hänen maha on kasvanut paljon viime aikoina.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toihan oli vitsi, haloo tosikot!!

Harvinaisen huono. Ei edes hymyilyttänyt.

Syö vähemmän, jotta vot hymyillä välissä.

Vierailija
22/38 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin nainen joka hädin tuskin pääsi enää kävelemään valtavan ylipainon takia rohmusi paistopisteeltä melkein kaikki tarjouspullat.

Jotenkin tuli mieleen että onko ihmisillä mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vielä pientä murhetta.

Minulla oli mies joka söi, söi ja söi. Sen lisäksi vielä joi, joi ja joi.

Tein kahta työtä. Ruokakaupassa ja Alkossa.

Valitsin nuo työpaikat mieheni takia.

Minun piti ostaa avolava-auto että sain päivittäiset miehen ruoat ja alkoholit kuskattua kotiin.

Mies siis vain söi ja joi.

Minä väsyin, pörnaut!

Yks ilta sitten töitten jälkeen minä en enää mennyt kotiin.

Hurautin avolava autollani Lappiin ja tänne jäin.

Sinne jäi lihava juoppo mieheni taloomme. Ex-naapureiltani kuulin että siellä se mies istuu sisällä ilman ruokaa, ilman alkoholia ja odottaa että laihtuisi sen verran että pääsee itse ruokakauppaan ja alkoon.

Vierailija
24/38 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun piti ostaa avolava-auto että sain päivittäiset miehen ruoat ja alkoholit kuskattua kotiin.

Minä väsyin, pörnaut!

Sinne jäi lihava juoppo mieheni taloomme. Ex-naapureiltani kuulin että siellä se mies istuu sisällä ilman ruokaa, ilman alkoholia ja odottaa että laihtuisi sen verran että pääsee itse ruokakauppaan ja alkoon.

Höpöhöpö.

Vierailija
25/38 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikin nainen joka hädin tuskin pääsi enää kävelemään valtavan ylipainon takia rohmusi paistopisteeltä melkein kaikki tarjouspullat.

Jotenkin tuli mieleen että onko ihmisillä mitään järkeä.

Minä näin kun yksi valtavan ylipainoinen rohmusi kaikki hampurilaiset kaupan kylmäaltaasta. Ja otti vielä kaikki majoneesit hyllystä.

Ei todellakaan mitään rajaa.

Vierailija
26/38 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä väsyin, pörnaut!

Ei saa trollata av:lla

Vierailija
27/38 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi isä ei tällä kertaa syönyt lasten vanukkaita.

Vierailija
28/38 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin kun koko perhe isä, äiti ja 4 lasta tilasi Heseltä 38 kpl tupla-hampurilaisia tuplajuustolla ja triplamajoneesilla.

Vierailija
29/38 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia tarjosin vaimolle ensitreffeillä 200 g makaronilaatikkoa ja tarkkailin ottaako lisää. Ei ottanut. Ei ole edelleenkään lihonut vaan on mallinmitoissa.

Vierailija
30/38 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ritti rahat ja kyllä se söikin. 700g pussi Candylandista. Olisi ottanut enemmän mutta pussiin ei mahtunut.

Vierailija
31/38 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ratkaisin ongelman niin, että teen varalle raikkaita voileipiä. Jos vaimolle puhkeaa ahmimiskohtaus annan vaimolle näitä voileipiä syötäväksi.

Vierailija
32/38 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Troll.

Ei kai? Luulin tositarinaksi. Miksi kukaan keksisi tällaisia aloituksia?

Vierailija
33/38 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidähän Ap huoli että vaimosi ei ala harrastamaan Sumo-painia, kuulantyöntöä tai moukarinheittoa.

Minun ex-vaimo neljän lapsensa kanssa aloitti nuo harrastukset. Pari ekaa vuotta meni hyvin kun harrastivat balettia ja olivat pieniä hentoisia söivät vain jotain vedessä liotettuja papuja ja herneenvarsia.

Sitten kun alkoi sumopaini, kuula ja moukarihommat

luisuin vararikkoon.

Söivät voita, lenkkimakkaraa, ranskanleipää ym. silavaa kymmeniä kiloja päivässä.

Minulla loppui rahat ja otin eron.

Vierailija
34/38 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla yhdessä ketjussa joku sanoi lihoneensa 15kg talven aikana, kyllä se vaatii aikamoista syömistä  .

Vierailija
35/38 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla ei ole ketään ja siksi se keksii näitä perhealoituksia. Milloin on olevinaan pojan äiti, milloin isä ja kaikkea siltä väliltä. Yksinäinen nuori mies hukassa se on, älkää huomioiko sitä.

Vierailija
36/38 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä en koskaan näe missään mitään tolkuttomasti rohmuavia läskejä?

Vierailija
37/38 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näin kun koko perhe isä, äiti ja 4 lasta tilasi Heseltä 38 kpl tupla-hampurilaisia tuplajuustolla ja triplamajoneesilla.

Taisit nähdä meidän perheen....hih......Eksää huomannu, kun me otettiin vielä jädet päälle?

Vierailija
38/38 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä taas vaimo syö tunteisiin ja totuttuihin tapoihin viis siitä kuluttaako.

joulumieli, parempi ruoka