Kihlattuni teki itsemurhan 15 vuotta sitten...
En ole yhä päässyt tapahtumasta yli tai onnistunut käsittelemään asiaa. Muita saman kokeneita?
Kommentit (12)
Onko sulla uusi kumppani kuitenkin?
Siskoni teki itsemurhan ... narsistiäitini yrittää vääristellä lapsuutemme hyväksi. Vaikka lapsuutemme oli helvettiä.
En mene tuohon vipuun sillä muistan.
Kohta varmaan väittää että ne on valemuistoja.
Mun kihlattuni ei ole yrittänyt 14 vuoden aikana yhtään mitään.
Onpa surullista luettavaa. Toivon sinulle aloittaja kaikkea hyvää ja että pääsisit tuosta kokemuksesta yli. ❤️
Miten hän teki sen? Anna vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kihlattuni ei ole yrittänyt 14 vuoden aikana yhtään mitään.
Ei kuulu tähän, pösilö!
Kävitkö kellekkään juttelemassa silloin kun tapahtui?Ja kannattaisiko käydä juttelemassa nyt jollekin,jos vieläkin asia painaa.
Mun mies yritti 8 vuotta sitten kaksi kertaa viikon sisällä.Toinen kerta semmonen et oeriaatteessa ei pitäs olla ainakaan työkunnossa tai ylipäätään elossakaan.Itse kävin työpsykologin kanssa läpi asioita pari kertaa ja sit saatiin myös hoitolaitoksesta jossa mies oli niin perheterapeutti jonka kanssa käytiin asioita vielä yhdessä läpi.
Toisinaan se vielä palaa mieleen ja mies jos on vähänkin "outo" ni huomaan heti olevani tuntosarvet pystyssä.Mutta se ei häiritse elämää.
Ap. Sinulla on hoitamaton trauma. Hae apua, että pääset irti asiasta.
Täällä painin samantapaisten tunteiden kanssa... 14-vuotias rakas läheinen on masentunut ja itsetuhoinen eikä nää enää elämisessä järkeä. Kuinka tästä selviää?
Voimia ap ja muut ❤️
Mun miesystävä teki itsemurhan 7 vuotta sitten. Olin aika sekaisin ja itkuinen, ja lääkäri sanoi vaan että kyllä se siitä helpottaa.
Exä yritti itsemurhaa 14v sitten. Onneksi ei onnistunut ja lapsillani on nyt isä. Enkä minäkään ole täysin päässyt siitä yli.