Olen epäonnistunut äitinä
Ja myös vaimona. Yleensäkään en ole ihmisenä kummoinen. Joutaisin oikeasti jo pois
Kommentit (18)
Niin olet. Miksi juuri nyt tunnet omantunnostuskia? Tarvitsetko hoitajaa vanhainkotiin? Älä unta näe. Helvetissä sitten nähdään.
Eikö ole paljon helpompi korjata mokia, kuin lähteä pois. Ja mennä kohti uusia tuulia.
Vierailija kirjoitti:
Niin olet. Miksi juuri nyt tunnet omantunnostuskia? Tarvitsetko hoitajaa vanhainkotiin? Älä unta näe. Helvetissä sitten nähdään.
Todennäköisesti
Ei ehkä helpota sinua, mutta kaikkihan me epäonnistutaan vanhempina, ainakin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole paljon helpompi korjata mokia, kuin lähteä pois. Ja mennä kohti uusia tuulia.
Mikään ei ole enää helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole enää helppoa.
Niin. Sitten pitää olla joskus ajattelematta asioita, rasittamatta itseään liikaa. Tai jutella jonkun kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on hätänä? Miksi mollaat itseäsi?
Koska olen huono ihminen. Teen aina kaiken väärin
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on hätänä? Miksi mollaat itseäsi?
Olen eri, mutta kyllä asia on niin, että av-mammojen enemmistö kaipaisi rutkasti lisää itsekritiikkiä. Aplodit ap:lle, että uskaltaa omalta osaltaan tunnustaa kyvyttömyytensä.
Tsemppiä ap, kyllä se siitä. Mulla aina välillä samat fiilikset, mutta olen oppinut olemaan armollinen itselleni. Elämä ei suju suunnitelmien mukaan ja tulee huonommuuden tunteita. Yritän kuitenkin arvostaa itseäni ja ajattelen, etä näillä eväillä mitä nyt on, yritän tehdä parhaani.
Jos oot mun ex vaimo niin kyllä olet epäonnistunut ja pahasti. Pitikö sinun pettää ja tuhota lapsiltakin ydinperhe?
No mene pois.