Jos ostelette niitä monen tonnin polkupyöriä niin ottakaa edes selvää oikeasta satulankorkeudesta.
Koomista katsella 3 tonnin fillarilla ajelevia "kyykkypyöräiljöitä"
Kommentit (27)
Just äsken tulin kyykkypyörälenkiltä. Lainasin lapsen pyörää. Itse ajattelin että varmaan herätän hilpeyttä mutta ilmeisesti pahoittui jonkun mieli.
Vierailija kirjoitti:
Sama kai se. Eihän nykyään tarvitse enää edes polkea, olla vain polkevinaan.
Kyllä sähköpyörälläkin joutuu polkeman, mutta sillä on huomattavasti helpompaa pitää korekeaa keskinoputta yllä.
Vierailija kirjoitti:
Just äsken tulin kyykkypyörälenkiltä. Lainasin lapsen pyörää. Itse ajattelin että varmaan herätän hilpeyttä mutta ilmeisesti pahoittui jonkun mieli.
Aika paljon kyllä v'tutti katsoa.
Sarvien korkeus se isompi ongelma on, kun niiden säätö on niin hankalaa tai jopa mahdotonta.
Vihreä siirtymä on kivasti nostanut pyörien hintoja!
Ostan mopedin sitten kun en jaksa enää jalkavoimin polkea, ts. kun olen vanhus tai invalidi.
Jos kokee yhtäkkisen innostuksen alkaa pyöräilemään, kannattaa ensipyöräksi ostaa käytetty mummis.
Minä ajan invalimopolla jossa kolme pyörää.
Vierailija kirjoitti:
Jos kokee yhtäkkisen innostuksen alkaa pyöräilemään, kannattaa ensipyöräksi ostaa käytetty mummis.
Ai niinku Liimataisen Tommi?
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Naurattaa naapurin pappa, hän on hankkinut jonkin kolmipyöräisen sähköfillarin, jolla laskettelee kertaakaan polkematta kauppaan. Voi kuitenkin sanoa ”pyöräilleensä” 10 km/pv 😂
Vierailija kirjoitti:
Ostan mopedin sitten kun en jaksa enää jalkavoimin polkea, ts. kun olen vanhus tai invalidi.
Kannattaa ostaa sähköpyörä niin ei jalkavoimat mene eikä tarvi koskaan sitä mopedia hankkia 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Naurattaa naapurin pappa, hän on hankkinut jonkin kolmipyöräisen sähköfillarin, jolla laskettelee kertaakaan polkematta kauppaan. Voi kuitenkin sanoa ”pyöräilleensä” 10 km/pv 😂
Ei sähköpyörä kulje polkematta mihinkään. Se on sitten mopo jos sitä ei tarvi polkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ostaa sähköpyörä niin ei jalkavoimat mene eikä tarvi koskaan sitä mopedia hankkia 👍
Jalat pysyy voimissaan polkemalla, ei istumalla satulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sähköpyörä kulje polkematta mihinkään. Se on sitten mopo jos sitä ei tarvi polkea.
Kaksi polkaisua ei ole fillarointia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi polkaisua ei ole fillarointia
Kannattaisi joskus kokeilla sähköpyörää. Ei se polkematta liiku minnekään. Se on sähköavusteinen, eli antaa vain vähän lisäpotkua polkemiseen. Mopot erikseen.
Luottomies yle areena, jakso sorttiasema! Siinä teille sähköpyörän mallia koko rahalla.
Ollaan jo metsässä jos ei ole valittu oikeaa runkokorkeutta.
Sähköpyörä on taivaan lahja jos hikipyöräily ei nappaa.
Muuttaa pakkopullan nautinnoksi ja joulet palaa, pumppu ja keuhkot kuntoutuu. Lihaksetkin.
t. -64 kg ;-)
Suurimpia koomikoita ovat nämä läskifillareilla kyykyssä asfaltilla polkevat. Tyyliin kuulu jotain erähenkisiä asusteita. Todellisuudessa ne on prismasta tulossa.