Onko mitään salaliittoteoriaa jonka olet miettinyt olevan mahdollisesti totta?
Järkevät ihmiset osaavat suhtautua kriittisesti, mutta onko mitään minkä kohdalla olet ajatellut "entä jos sittenkin?".
Kommentit (91)
Ennen uskoin Kennedyn murhan takana olevan useampia ihmisiä, ja moni uskoo yhä, mutta yhden hullun aikaansaannokselta se näyttää.
Hitlerin yksi murhayritys oli iso salaliitto. Tästä tehty myös leffa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voin varmuudella tietää ettei joku teoria ole totta? Onhan oikeitakin salaliittoja ollut vaikka kuinka paljon historiassa.
En tietenkään myöskään usko mitään vain sen vuoksi että joku väittää jotakin.
Enkä kyllä usko että maapallo on litteä.
Mitä niitä on? Ainakin N*tsi-Saksan ja liittolaisensa Venäjän salainen sopimus toisen maailmansodan aloittamiseksi nyt tulee mieleen?
Antiikin Roomassa jo Caesarin murha oli salaliitto.
Millainen virallinen totuus siitä ensiksi kerrottiin ja milloin salaliitto paljastui?
Vierailija kirjoitti:
Myös ihan historiallinen tosiasia, eikä mikään salaliittoteoria?
Estonia mietin minäkin. Siinä on niin monta hämärää juttua, esim. halu valaa hylky betoniin, jotka pistää miettimään mitä siinä halutaan salata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TWA800 lennon putoaminen ei ollut minkään bensatankin äkillinen räjähdys. Viimeisetkin hylyn jäljelläolevat osat tuhotaan nyt heinäkuussa.
Mutta miksi oikea syy salattaisiin? Paljonhan oli aluksi puhetta ohjuksesta.
Siihen teoria kaatuukiin. Toki voi ajatella että USA olisi vahingossa ampunut sen alas ja salaisi kaiken mutta...
Olen fyysikko ja minua naurattaa tavattomasti kuulentoihin liittyvä materiaali.
En ole päättänyt lopullista kantaani, mutta ne kuvat ei ainakaan voi olla aitoja. Samoin todennäköisyydet on aika hurjia että joku olisi mennyt pieleen.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Jeffrey Epstein olisi tehnyt itsemurhan.
Kyllä se saattoi sen itse tehdä, mutta mahdollinen salaliitto liittyy ainakin siihen miksi annettiin tehdä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ihan historiallinen tosiasia, eikä mikään salaliittoteoria?
On ihan historiallinen tosiasia.
Marilynin kuolema. En usko itsemurhaan.
Pizzagate
Wtc
Ensimmäinen kuukävely oli lavastettu
Olen varmaan tosikko? En usko mihinkään salaliittoteoriaan.Uskon vain siihen mitä omat silmäni näkevät ja omat korvani kuulevat olesani läsnä.
Tämä korona-virus on jotenkin liian sopiva biologiseksi aseeksi. Keskeneräinen tosin, ja toimiva lääkitys ja rokote vielä kehittämättä. Liikaa yhteensattumia ja Kiinaanhan ei ole useampia aaltoja tullutkaan.
Nyt otan foliohatun päästäni ja jatkan normaalia elämää.
Minä uskon kuussa käyntiin. Miksikö ei enää mennä? No miksi mentäisiin? Kallista kuin mikä ja näytteet on jo haettu. Kuuraketin pääsuunnittelija oli sama mies, jonka keksimiä ohjuksia ammuttiin 25 vuotta aiemmin Lontooseen. Ei mikään nuija.
Intergalaktinen hallitus. Bill Gates, Warren Buffett, Obama, Biden, USA:n asevoimat jne.
Kemi-Egypti on alkukotimme - Väinämöinen = avaruuslisko & sotka = allegoria aika-avaruudelle.
Spaceworms iä iä.
Olen epäillyt, että salaliittoteorioita masinoidaan oman-voiton-tavoittelu näkökulma edellä sillä ihmisen herkkäuskoisuudella on helppo lypsää dollareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se saattoi sen itse tehdä, mutta mahdollinen salaliitto liittyy ainakin siihen miksi annettiin tehdä se.
En usko, että teki.