Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomiodaanko sinua, äitiä, huomenna?

Vierailija
08.05.2021 |

Jos kyllä, niin miten?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niitä tarinoita on huomenna koko päivän palsta taas täynnä.

lasten kortit oli rumia ja mies ei ostanut yksisarvista. tai mies oli taas kännissä kussut vaatekaappiin 

Vierailija
2/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioin itse itseäni. Ostin tarvikkeet eväsretkelle lasten kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin itse pöydän äitienpäivälounalle. Mies ainakin tulee mukaan, lähes täysi-ikäisestä kotona asuvasta pojasta en tiedä.

Vierailija
4/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska ainoa poikani reissussa, toki puhelimella muistaa, toivottavasti. 

Vierailija
5/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti paketin kylmäsavukirjolohiviipaleita aamuksi leivän päälle. Ei tainnut muistaa, että en tykkää kylmäsavulohesta. Huomenna käydään kaupassa, joten ostan itselleni jotain hyvää täytepullaa.

Vierailija
6/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kun lapset ja lastenlapset ilmoitti ryntäävänsä meille huomenna. Vaari kokkaa ja minä leivoin jo. Tulee varmaan mukava päivä.

Vierailija
7/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta kakkua on ostettu ja lapset tehny koulussa lahjat ja kortit. Toivoisin vielä hyvää lounasta mutta sitä en todennäköisesti saa..

Vierailija
8/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muisteta mitenkään, sanoin lapsille etten tarvitse mitään, toinen opiskelee ja toinen on koronan vuoksi lomautettu, ehdotin että käyttävät rahansa nyt vaikka laskuihin tai johonkin muuhun itselle tarpeelliseen.

Vierailija
9/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ei kummemmin. Mies nukkuu koko päivän eikä huomioi mua mitenkään ja lapset ojentaa lahjansa ja korttinsa ja lähtee kavereiden kanssa 😭 Mies herää ja vaatii palvelua.. tee aamupalaa, tuo se sänkyyn ja anna s*ksiä. 😟

Vierailija
10/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, lapsi on tehnyt hoidossa lahjan ja kukkakin oli sieltä (ihania pikkuorvokkeja). Mies tilannut kukkia ja aikoo kokata huomenna vimpan päälle. Siivosikin tänään yksin koko talon jne. Ei voi valittaa kyllä👌🏻

Vierailija
11/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuoleman jälkeen aloitimme uuden perinteen: menemme ravintolaan äitienpäivälounaalle. Huomenna kolmas kerta. Miestä ei saanut ravintolaan.

Vanhin tytär toi jo tänään ruusuja. Itse hain kakun. 

Vierailija
12/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan on ostanut lahjan, kakun teki tänään. Toka äitienpäivä vasta niin lapsi on ehkä piirtänyt korttiin, mutta muuten miehen "vastuulla".

Vierailija
13/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikonloppu pitää varata porsimisen ylistämiselle.

https://www.worldometers.info/world-population/

Vierailija
14/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyödäään kakku naamaan ja lähdetäään panolomalle.

Vierailija
15/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioidaan. Äitienpäiväaamiainen perinteisesti parvekkeella, samppanja, ruusut yms mansikat löytyvät. Iltapäivällä menemme syömään ravintolaan. Olemme varanneet yksityisen kabinetin jossa saamme olla aivan rauhassa. Lahjaksi saan perinteisesti lahjakortin spahan.

Olen itse varannut ravintolan 4vkoa sitten. Mies maksaa sen sitten 😏 Aamiaistarvikkeet tulivat kotiinkuljetuksella muiden ruokaostosten kanssa viikolla (tein itse tilauksen). Ne menivät yhdelle jääkaapin hyllylle odottelemaan aikaisemmin ostetun samppanjan kanssa ja lappu päällä ”äitienpäiväksi”. Muistuttelin tänä aamuna miestä ja lapsia että kukat voisi käydä ostamassa, kiitos 😁 Miehelle sanoin pari viikkoa sitten että se spa lahjakortti olisi taas mieluisa. Lapset ovat tehneet kortit lisäksi (kiitos koulu 😁).

Monen mielestä varmaan kauhistus että ”no mut sähän oot itse järkännyt kaiken, eihän toi oo sama kun että miehet ja lapset muistaisi oma-aloitteisesti”. Ei olekaan mutta ei myöskään tarvitse tulla tänne valittamaan huomenna että äitienpäivä on ihan pilalla kun perhe ei ole muistanut tai on muistanut väärällä tavalla 😁😁😁

Vierailija
16/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, yllätyn jos saan edes viestin joltain.

Vierailija
17/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomioida, mutta minun odotetaan huomioivan esim. oma äitini.

Vierailija
18/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyödäään kakku naamaan ja lähdetäään panolomalle.

Lapsett sukspiboksiiin ladan katollle ja radiosta kuuuntelemme 60 luvun iskelmiä.

Vierailija
19/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat kotona äitienpäivänä. Tein tänään porkkanakakkua ja voileipäkakkua miehen ja tyttären kanssa huomista varten. Tytär toi kukkia. Olen iloinen äitienpäivästä.

Vierailija
20/36 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole niin tärkeeä se , että joku huomioidaan vaan , se , että kokoonnutaan yhteen rakkaiden kanssa.Lapseni isovanhemmat ovat tulossa meille huomenna ja syödään ja kahvitellaan yhdessä äitienpäiväateria ja -kahvit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä