Hitto mun elämä on TYLSÄÄ ja ohi, 36 vuotta ikää ja mätänen kotona lauantaina!
Joo kävin aamusta ostaan vaatetta, mutta nyt sitten kotona. 20 vuotiaana oli ainakin tiedossa illalla Biletystä ja uutta munaa. Missä edes pidän noita vaatteita? Ja miksi, ukko ei edes huomaa niitä.
Nyt ukko kuorsaa vieläkin yöunilla. Onneksi lapset kouluiässä, niin ulkoilee itse.
Kännit tekisi mieli vetää, mutta huomenna vatuttaisi vielä enemmän pa ska tylsä elämä.
Olen niin kateellinen esim Minttu Räikköselle, kun on tehnyt oikeita valintoja elämässä.
Kommentit (48)
Miten pitäisi kehtittää itseänsä?
Olen niin kateellinen Mintun elämälle. Vielä on mahdollista saada hyvä mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon ap:sta että hän on kateellinen formulakuskin puolisolle, eikä jollekin naiselle joka on itse tehnyt elämästään mielenkiintoisen ja hankkinut tarvittavat rahat siihen.
Mutta eipä entiseltä bilemuijalta ja kyläpyörältä voi muuta odottaakaan.
Entä sitten? :D
Oon perus pissis ja kateellinen kaikille naisille, joiden miehellä on pätäkkää.
Vääriä valintoja, vääriä valintoja ja nyt saan niistä maksaa..Ap
Mikset hanki itse "pätäkkää", miksi pitäis loisia miehen kukkarolla?
Miksi pitäisi raataa niska limassa vuosia, kun toiset saa täydellisen elämän pelkästään menemällä naimisiin?
Ap
Mitä se täydellinen elämä on? Eihän Minttu juo ja petä vaan viettänee hyvinkin perhekeskeistä ja terveellistä elämää.
Juuri nähtiin muutaman opiskeluaikaisen kaverin kanssa ja valitettiin toisillemme sitä, kun elämä on nykyään niin tylsää. Käydään töissä ja seurustellaan sen saman miehen kanssa. Mitään jännää ei enää tapahdu. Oi opiskeluaikoja. Eläkää ne kunnolla, niin voi sitten muistella niitä haikeudella, kun on vanha kolmekymppinen. Tai no välillä mietin, että jos ne ajat olisivat olleet tylsiä, niin niitä ei tarvitsisi ikävöidä ja harmitella, kun ne on iäksi ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se täydellinen elämä on? Eihän Minttu juo ja petä vaan viettänee hyvinkin perhekeskeistä ja terveellistä elämää.
Eihän hänen tarvitse, kun mahtavan olon ja upeita kokemusia saa Kimin rahoilla!
Tällaisen taviksen pitää hakea jännitystä ja euforiaa miehistä ja alkoholista.
AP
Vierailija kirjoitti:
Juuri nähtiin muutaman opiskeluaikaisen kaverin kanssa ja valitettiin toisillemme sitä, kun elämä on nykyään niin tylsää. Käydään töissä ja seurustellaan sen saman miehen kanssa. Mitään jännää ei enää tapahdu. Oi opiskeluaikoja. Eläkää ne kunnolla, niin voi sitten muistella niitä haikeudella, kun on vanha kolmekymppinen. Tai no välillä mietin, että jos ne ajat olisivat olleet tylsiä, niin niitä ei tarvitsisi ikävöidä ja harmitella, kun ne on iäksi ohi.
Kyllä tuli elettyä nuorena. Mutta nyt on yli 10 vuotta takana tasaista parisuhde ja perhe-elämää.
Tulee olo, että tässäkö se sitten oli? Ikää 36v ja mitään upeaa ja uutta ei enää koe. Juurikin, päiväni murmelina.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan ihmeessä tee asialle mitään vaan jatka valittamista. Kohta oletkin jo 70-vuotias ja ongelma siinä suhteessa ohi.
Miten melkein 40v nainen voi aloittaa alusta? Rikasta miestä ei saa, kun niillä on kymmenen 23 vuotiasta pimua jonossa odottamassa
Ap
Älä vaan ihmeessä tee asialle mitään vaan jatka valittamista. Kohta oletkin jo 70-vuotias ja ongelma siinä suhteessa ohi.