Kahvit voin toki keittää...
Onko se normaalia nykyisin, että ihmiset kutsuu itsensä kahville ja odottaa, että tietenkin heitä varten on hankittu myös se laktoositon maito/vegaaninen maitojuoma jääkaappiin odottelemaan?
Viimeksi, kun eräs puolituttu pariskunta kävi kahvilla, niin laitoin juuri ostamani litran laktoosittoman maidon pöytään. Arvatkaapa, oliko siitä heidän lähdettyään enää pisaraakaan jäljellä? EI! Kahvin lisäksi sitä juotiin ihan muutenkin ja vihjailtiin vielä, että tuppaa olemaan kohta jo nälkäkin (asuvat siis alle puolen km:n päässä mun kämpiltä).
Seuraavan kerran osaan onneksi jo varoa. Ostin pari 2 dl:n tetraa kevytmaitoa kaappiin ja laitan ensi kerralla sen kahvin kanssa juotavaksi.
Kommentit (7)
Jennia kirjoitti:
Jos on noin tiukkaa rahasta niin ei kannata kutsua ketään kylään.
Aloituksessa luki "ihmiset kutsuu itsensä kahville". Ei parane hoppuilla.
Jennia kirjoitti:
Miksi sitä maitoa ei saisi juoda kahvin kanssa vaikka lasillista. Jos on noin tiukkaa rahasta niin ei kannata kutsua ketään kylään.
Lasillinen ok, mutta kun nuo hörppivät sitä kaksin käsin. Ja juu, en itse kutsunut kylään. Ja kyllä, olen myös pienituloinen, joten joudun OIKEASTI miettimään ihan arkisia ostoksiakin tarkkaan.
Vegaaninen maitojuoma XDDDDDDDDDD
Jotkut kaurajuomingit ovat IHMEELLISEN hyviä kaffissa, kannattaa kokeilla joskus!! EN ole mikään vekaani todellakaan, mutta kerran kokeilin kaurajuomaa kaffissa ja en tajua mutta se on sairaan hyvää! Nytkin on vähän vielä jäljellä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kaurajuomingit ovat IHMEELLISEN hyviä kaffissa, kannattaa kokeilla joskus!! EN ole mikään vekaani todellakaan, mutta kerran kokeilin kaurajuomaa kaffissa ja en tajua mutta se on sairaan hyvää! Nytkin on vähän vielä jäljellä sitä.
Vekaani...kaffi XDDDDDDDDDDDFUCK!
Jos joivat maitoa sen takia kun eivät saaneet personkuppia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tainnu sit niin hyvää olla. Kerran kokeilit ja vieläkin on jäljellä.
Lasillinen ok, mutta kun nuo hörppivät sitä kaksin käsin. Ja juu, en itse kutsunut kylään. Ja kyllä, olen myös pienituloinen, joten joudun OIKEASTI miettimään ihan arkisia ostoksiakin tarkkaan.