Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten juhlakengät niin epämukavia?

Vierailija
08.05.2021 |

Kysyn vaan! Miksi lähes kaikki naisten (juhla)kengät ovat niin epämukavia? En halua vaappua hiertävissä korkokengissä. Onko muita naisia, jotka inhoavat korkkareita?
Miksi naisten pitää kävellä noin epämukavissa jalkineissa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa käyttämään epämukavia kenkiä? Korkkareita saa myös matalilla koroilla tai voi jopa ottaa korottomat kengät.

Vierailija
2/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan lättäjalat, ne ei korkkareihin sovikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vähän on matalakorkoisia. Olisiko vinkkejä hyvistä kenkäkaupoista?

Vierailija
4/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vaan lättäjalat, ne ei korkkareihin sovikaan.

Voi olla, mutta eipä sille mitään mahda. Silti on jotain kenkiä käytettävä. Myös juhlissa.

Ap

Vierailija
5/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käytä korkkareita, vaan kotain nättejä ballerinoja tai muita korottomia.

Vierailija
6/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Ja vaikka ostaisin korottomat ballerinat, niin niiden kärkiosa puristaa epämukavasti. Joo, minulla on leveä lesti, mutta en voi sille mitään. Isompaan kokoon vaihtaminen ei auta, koska silloin kengät ovat liian pitkät (mutta usein edelleen liian kapeat kärjestä).

Jos jollain on vinkkejä kenkäkaupasta, josta leveälestinen saa oikeasti mukavia juhlakenkiä, kuulisin mielelläni. Maksaisin helposti 500 euroa oikeasti mukavista juhlakengistä. Ei tarvitse olla mitään huippumerkkä.

Vierailija
7/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkakenkiin saa leveyttä venyttämällä. Suutarilla esimerkiksi.

Vierailija
8/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Ja vaikka ostaisin korottomat ballerinat, niin niiden kärkiosa puristaa epämukavasti. Joo, minulla on leveä lesti, mutta en voi sille mitään. Isompaan kokoon vaihtaminen ei auta, koska silloin kengät ovat liian pitkät (mutta usein edelleen liian kapeat kärjestä).

Jos jollain on vinkkejä kenkäkaupasta, josta leveälestinen saa oikeasti mukavia juhlakenkiä, kuulisin mielelläni. Maksaisin helposti 500 euroa oikeasti mukavista juhlakengistä. Ei tarvitse olla mitään huippumerkkä.

Eikö enää ole suutareita, joilla voisi teettää itselleen sopivat juhlakengät?

Vierailija
9/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on matala jalkakaari ja polvessa nivelrikko. Kenkiin pitää mahtua tukipohjallinen. Tämä on lisävaikeus juhlakenkien valinnassa.

Vierailija
10/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "leveälestiset juhlakengät". Tai pyöreäkärkiset kengät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan