Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesuhuone jossa kaksi suihkua - entä jos laittaisi ammeen?

Vierailija
08.05.2021 |

Tulevassa talossamme on hiljattain rempattu ihan nätti pesuhuone, jossa on turhuuksien turhuus eli kaksi suihkua vastakkaisilla seinillä. Tulipa mieleen, että millainen homma olisi laittaa toiseen amme. Millainen homma se olisi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa omilla jaloillaan seisovan ammeen, niin ei siinä oo muuta hommaa kun tilata ja laittaa paikoilleen. Ei tarvita putkimiestä paikalle. Itse voit johtaa vedet viemäriin taipuvalla putkella. (tulee paketissa) Esim.  https://www.svedbergs.fi/tuotteet/kylpyammeet/emaliamme/

Vierailija
2/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se amme on turhuuksien turhuus. Meillä on ja sitä on käytetty 13v aikana ehkä viisi kertaa. Mutta ei kai tuo ihmeellinen homma olisi. Vaikka tassuamme ja sellainen hana jonka suutin ylettyy sen täyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kova homma ole, amme vaan suihkun alle. Vesilasku kyllä kasvaa.

Vierailija
4/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin talossa ensin vähän aikaa, ehtisi todeta, onko se toinen suihku turha. Itse ottaisin toisen suihkun ilomielin, sillä nyt saunominen on ärsyttävää, kun aina toinen joutuu odottamaan vuoroaan tai sitten itse seison shampoot päässä kun isäntä äkkiä huuhtelee.

Vierailija
5/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se amme on turhuuksien turhuus. Meillä on ja sitä on käytetty 13v aikana ehkä viisi kertaa. Mutta ei kai tuo ihmeellinen homma olisi. Vaikka tassuamme ja sellainen hana jonka suutin ylettyy sen täyttämään.

Osa pitää ammeessa rentoutumisesta - ja vielä useammat puhtaudesta. 

ohis

Vierailija
6/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Suihkussa ei tule puhtaaksi?

Vierailija
7/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Suihkussa ei tule puhtaaksi?

Toimii varmaan monilla. 

Suurella osalla ei auta mikään, karmeasta katkusta päätellen. 

Vierailija
8/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hommasin ammeen, mahtava paikka rentoutua.  Tykkään siitä nykyään enemmän kuin saunasta. Myös iho-ongelmiin hyvä tehdä öljykylpy tai yrttikylpy. Kaikki ei tietenkään tykkää, itse en vaihtaisi pois.

Vierailija
9/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuisin talossa ensin vähän aikaa, ehtisi todeta, onko se toinen suihku turha. Itse ottaisin toisen suihkun ilomielin, sillä nyt saunominen on ärsyttävää, kun aina toinen joutuu odottamaan vuoroaan tai sitten itse seison shampoot päässä kun isäntä äkkiä huuhtelee.

No tähänkin asti on riittänyt yksi suihku. En tajua, miksi sinne pitäisi päästä yhtä aikaa.

Vierailija
10/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen mikä uudesta talosta, jonne juuri muutimme, otettiin pois pohjakuvasta oli toinen suihku, ehdottomasti yksi riittää. Kuka edes haluaa suihkutella jonkun kanssa samaan aikaan.

Vierailija
11/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tähänkin asti on riittänyt yksi suihku. En tajua, miksi sinne pitäisi päästä yhtä aikaa.

No kokeilkaa ensin. Voitte huomata sen ihan käteväksi varsinkin jos on sauna. Entisessä kodissa oli vain yksi suihku ja just saunoessa sitä toista olisi tarvittu.

Vierailija
12/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka saunoessa. Ei tarvitse jonotella.

Me laitoimme taloomme kaksi suihkua, kun kolmetoista vuotta sitten rakensimme. Lisäksi halusimme poreammeen.

Poreamme on osoittautunut ihan turhaksi. Viimeksi käytetty varmaan 5-6 vuotta sitten, kun lapsemme oli eskari-ikäinen.

Mutta kaksi suihkua on ihan älyttömän hyvä.

Vierailija
13/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juuri noin ja laitoimme toisen suihkun alle ammeen. Sitä ei ole liitetty viemäriin vaan vesi valuu nopeasti lattiakaivoon lattiaa pitkin n 40cm matkan. Kerran viikossa kylpy on vähemmän vettä kuin suihku päivittäin.

1. talossamme oli 2 suihkua pesuhuoneessa ihan tarpeettomasti (siihen aikaan "pakko olla"), toiseen teimme vain yhden. Tämän nykyisen ostimme valmiina joten emme voineet vaikuttaa mutta tuo amme toimii hyvin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän