Pettämisestä
Kysymys lähinnä naisille, jotka ovat pettäneet: kiihottiko teitä nimenomaan se, että olitte pettämässä kumppanianne, tekemässä jotain kiellettyä ja likaista?
Itse en ole miestäni pettänyt (paitsi ajatuksissa), mutta rakastellessamme kuvittelen itseni pettämässä häntä. Se ajatus itsestäni jossain hotellihuoneessa toisen miehen kanssa kiihottaa hirveästi enkä enää saa orgasmia ilman näitä fantasioita. Se että olen kiltti perheenäiti tuntuu vielä tuhmemmalta.
Yritän kaikkeni, etten lankeaisi oikeasti mihinkään ja luultavasti todellusuus ei vastaisi fantasioita ollenkaan.
Kommentit (8)
Ei kai se seksi nyt niin kamalan vakavaa sais olla. Kyllähän jokaikinen (pl esim aseksuaalit jne) itsekseenkin masturboi....niin mikä ihme siinä on, että jos sitä tehdään yhdessä toisen kanssa, niin siitä nautiskelusta tulee jotenkin aivan kamala asia. WTF :) älkää ottako tätä nyt ryppyotsaisesti, mutta jos vähän jää tällaista näkökulmaa pohtimaan niin voipi olla että ei enää ahista muita kuin pikkusieluisia.
Vaimo, rakastajatar ja äiti
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se seksi nyt niin kamalan vakavaa sais olla. Kyllähän jokaikinen (pl esim aseksuaalit jne) itsekseenkin masturboi....niin mikä ihme siinä on, että jos sitä tehdään yhdessä toisen kanssa, niin siitä nautiskelusta tulee jotenkin aivan kamala asia. WTF :) älkää ottako tätä nyt ryppyotsaisesti, mutta jos vähän jää tällaista näkökulmaa pohtimaan niin voipi olla että ei enää ahista muita kuin pikkusieluisia.
Unohdit mainita olevasi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit mainita olevasi mies.
Onkohna tällä kommentoijien kommentoijalla vähän paha mieli....hahahah
Apua, kävin vieraissa, vedin vahingossa oikealla kädellä !!!
Minua ei kiihottanut tippaakaan, se oli tyhmä kosto jota kadun ja häpeän.
Minäkin olen kostopettäjä! Mutta himoitsin kyllä sitä miestä. Mutta, eipä ollut väärti.Miehen sain kuitenkin mustasukkaiseksi...typerää. Mutta saimpa kostoni.
Kyllästyttää nuo pettämisjutut. Aina vaan ihmetellään missä se raja menee, mitä ja miten kenen kanssa voi ehdä. Mitä v***un välliä sillä on mitä aikuiset ihmiset keskenään tuohuavat, jokaisen oma asia. Ei se sen kummenpaa ole käydä panemassa kaveria kuin esim kahvilla, syömässä, elokuvissa jne...