Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minulla tunteita?

Vierailija
07.05.2021 |

Muistan aivan selkeästi miksi halusin erota viimeisimmästä eksästä. Tai en HALUNNUT, mutta tajusin, ettei muutosta tule tapahtumaan, joten vaihtoehtoja ei ole. Siksi siis "halusin" erota. Siitä on muutama vuosi.

En tiedä miksi eksä on pyörinyt mielessä viime aikoina. Yhtenä iltana tsekkailin työhön liittyvää osoitelistaa ja eksän osoite oli siinä. Tiesin vallan mainiosti, että se on mahdollista. Mutta silti kun se oikeasti tapahtui, liikutuin ja kyyneleet nousivat silmiini?!?!?

Silloin havahduin, että mitäs v---a, miksi liikutun näin paljon eksän osoitteessa työskentelemisestä?? Arvelin kyllä, ettei hän asu siellä enää, koska harva asuu samassa vuokra-asunnossa vuosikausia. Ainakaan sellaisella alueella.

Minulla oli sitten yksi työhön liittyvä käynti ja sitten tuli pissahätä. Suunnistin autoineni lähimpään julkiseen vessaan ja tajusin, että olen ihan sairaan lähellä sitä eksän osoitetta.

No, kun minä saan päähäni jotain niin senhän myös teen XDDDD ja seuraavaksi ajoin siihen osoitteeseen ja parkkikselle. Hetken tuumailtuani luikin alaovelle ja kuikuilin nimitaulua. Aurinko paistoi niin kirkkaasti, että lasi heijasti ja oli vaikeaa nähdä, mutta sen perusteella mitä sain selvää niin eksä ei asu siellä enää.

Jatkuu

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liikuttunut kyyneliin siinä alaovella, mutta muistot tulivat mieleen ja suretti hieman. Tuntui, että kohta eksä tulee sieltä ja avaa oven.

Vierailija
2/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä ei käytä somea. Minulla on hänen silloinen numeronsa tallessa, vanhasta puhelimesta löysin sattumalta. MUTTA eihän sekään välttämättä ole käytössä enää, ainakaan hänellä. Toisaalta harvemmin ihmiset vaihtavat puhelinnumeroaan. Minä vaihdan liian usein XDDDDDD

Mietin, että pitäisikö laittaa jokin viesti siihen numeroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, että hänen pitäisi arvuutella keneltä se on. Jos hän haluaisi olla yhteydessä minuun, hän tekisi varmasti kaikkensa saadakseen tietää, onko viesti minulta XD.

Vierailija
4/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi edes mietin eksää!! Tiedän etten voisi elää onnellisena hänen kanssaan! Joten miksi v--ssa ajattelen sellaista míekkosta?!

Vierailija
5/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔝 🆙

Vierailija
7/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla on tunteita, mutta et halua tunteita ja siksi erosit.

Tunteet voi olla hankalia.

Siksi moni katsoo paremmaksi elää yksin.

Vierailija
8/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinulla on tunteita, mutta et halua tunteita ja siksi erosit.

Tunteet voi olla hankalia.

Siksi moni katsoo paremmaksi elää yksin.

En vain ymmärrä miksi mietin sitä eksää. Hän oli jo sen ikäinen meidän aikanamme, ettei ihminen enää siinä vaiheessa muutu mihinkään. Eli voin sanoa varmasti, että tiedän millainen hän on eikä se edelleenkään ole sitä mitä haluan suhteelta. Mutta en myöskään halunnut ikuisesti eroon hänestä niin, ettemme ole enää missään tekemisissä.

Vierailija
9/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔝

Vierailija
10/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!

Vierailija
11/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALOO!!!

Vierailija
12/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen?

Vierailija
13/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ex-miekkonen... Jos et voi unohtaa, ota yhteyttä. Sittenpähän tiedät.

Vierailija
14/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä teen. En voi lähettää viestiä tänään vielä, koska numerollani saisi kaikkea tietoa XDD. Odotan, että yhdet ilmoitukset poistuvat ja sitten kokeilen onko se eksän numero edelleen.

Vierailija
15/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muiden miekkosten kanssa on menny viime aikoina?

Vierailija
16/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle iski myös kauhea kaipuu eksää kohtaan vaikka juttumme oli lyhyt ja en edes ehtinyt tutustua koko tyyppiin kunnolla. Olen ollut myös pitkässä parisuhteessa hänen jälkeensä, enkä ole vuosikymmeneen liiemmin mietiskellyt eksää, vaan luulin unohtaneeni hänet. Nyt eräänä päivänä jysähti vaan semmoinen omituinen ikävän tunne, ihan tyhjästä. Tyyppi tuskin kauheasti minua kaipailee joten koitan odottaa että tämä tunne menisi ohi. :D samaan aikaan salaa toivon että hänkin ajattelisi minua, tunnen oloni niin tyhmäksi ja naiiviksi.

Vierailija
17/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muiden miekkosten kanssa on menny viime aikoina?

XDDDDDD En ole pahemmin jaksanut míekkosia. On ollut ihan liikaa kaikkea muuta. Yhden kanssa piti tavata huomenna, mutta meni maku... Kun mietittiin että missä tavattaisiin niin míekkonen ehdotti hänen kotiaan😑😑 huoh, kertoo ihan tarpeeksi mîekkosesta ja älynlahjoistaan, jos edes kehtaa pyytää ventovierasta naista luokseen. En taida jaksaa tavata míekkosta enää XD.

Vierailija
18/18 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xd hullu vauhdissa taas...