Onko lääkäri mies deitti markkinoilla aina haluttu alfa? Vaikka olisi miten ruma
Arvostettu työ ja hyvä palkka - luulisi että kelpaa kenelle vain ulkonäöstä ja pituudesta riippumatta. Mitä mieltä olette?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköä voi muuttaa melko paljon, siksi en siihen liikaa katsoisi. Lääkärillä on varaa panostaa vaikka personal traineriin, oikomushoitoon, tyylikkäisiin silmälaseihin ja vaatteisiin joilla ulkonäköön on iso merkitys. Jos mies on lääkäri, hän on todennäköisesti älykäs ja fiksu. Harva lääkäri on sosiaalisesti täysin kyvytön, mutta tiedän useampia sosiaalisesti kömpelöitä lääkäreitä, tosin tuostakin voi oppia pois.
Tapaan aika paljon lääkäreitä ja useilla kommunikointi toisille ihmisille tökkii.
Luonne on tietenkin tärkein ja ulkonäkö pitää myös olla sopiva omaan makuun. Muut kriteerit tulevat vasta tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei siihen vaikuta ammatti.
Höpö höpö, vaikuttaa paljonkin. Jos on ruma mies ja vaikkapa työtön niin ei takuulla kelpaa kenellekään. Ruma lääkäri sentään kelpaa ehkä aika monelle statuksen takia.
Kommentissa sanottiin että ei vaikuta ammatti. Työtön ei ole ammatti.
Kelpaisiko sinulle mies joka on vaikka ruma roskakuski?
Ei kai kukaan halua olla sellaisen kanssa jonka kokee rumaksi? Sinäkö haluat kun kerta edes kysyt?
Eri
Tavallinen lääkäri on samantyyppinen kuin DI tai lentokapteeni eli aika luotettava, matemaattisesti lahjakas ja vakaa persoona. Erikoislääkäreissä on enemmän hajontaa.
T. Lääkärisuvusta, lääkärien suosimalta asuinalueelta kotoisin oleva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei siihen vaikuta ammatti.
Höpö höpö, vaikuttaa paljonkin. Jos on ruma mies ja vaikkapa työtön niin ei takuulla kelpaa kenellekään. Ruma lääkäri sentään kelpaa ehkä aika monelle statuksen takia.
Kommentissa sanottiin että ei vaikuta ammatti. Työtön ei ole ammatti.
Kelpaisiko sinulle mies joka on vaikka ruma roskakuski?
Millainen on ruma roskakuski? Jos tarkoitat sellaista joka ei yhtään välitä ulkomuodostaan ja hygieniastaan vai perus siistiä miestä kuitenkin?
Niillä on iso ero onko sellainen rasvaletti joka ei edes hampaita pese vai sellainen joka on puhdas, tuoksuu edes vapaalla hyvälle, pesee hampaat ja vaikka parturissa. Jälkimmäinen kelpaa kyllä varmasti melko monelle.
En todellakaan tykkäile Tinderissä lääkäreistä. Oletan, jolleivät ole profiilissaan selkeästi muuta antaneet ymmärtää, etteivät he kelpuuttaisi työtöntä ravintolatyöntekijää. Olen kokenut taloudellista väkivaltaa jo yhdessä suhteessa, joten jatkossa mieluummin kituuttelen yhdessä toisiamme tsempaten radanvarren vuokrakaksiossa kuin elän koiranelämää espoonunelmassa. Harva suomalaismies on halukas elättämään perhettään, mikäli naisen tulot eivät riitä samaan elintasoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olen pyörinyt Tinderissä nyt 7 kuukautta saamatta aikaan yhtäkään keskustelua tai tapaamista. Terveisin 30-vuotias tohtorismies ja amatööriurheilija.
Jos joku kertoo tinderissä olevansa lääkäri, en ota todesta.
En edes ajatellut aikaisemmin asiaa, mutta profiilini saattaa tosiaan kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, vaikka en ymmärräkään miksi kukaan valehtelisi Tinderissä itsestään. Tiedot on helppo tarkastaa tavatessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olen pyörinyt Tinderissä nyt 7 kuukautta saamatta aikaan yhtäkään keskustelua tai tapaamista. Terveisin 30-vuotias tohtorismies ja amatööriurheilija.
En ihmettele, jos korostat erityisesti tohtoriuttasi. Tulee mieleen leveilevä pskiainen, joka haluaa alistaa vähemmän opiskellutta. Aja partasi tai ainakin siisti se ja ole ihminen ihmiselle. That’s it.
Jokainen mieslääkäri jolla olen käynyt, on ollut ihan m*lkku. En todellakaan lähtisi tapailemaan jos tietäisin ammatin.
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut pakit kahdelle lääkärille, eikä kummassakaan edes ollut mitään vikaa. En vaan tykästynyt kumpaankaan. Elätän itseni omalla työlläni, joten en hakenut elättäjää vaan elämäntoveria.
Elättäjää? Lääkäristäkö halutaan vain elättäjä?
Ei kai ammatti määrittele loppujen lopuksi ihmisen haluttavuutta.
Voihan siinä oma hohtonsa olla, mutta lopulta se millainen tuo ihminen todellisuudessa on, merkitsee.
Itse olen laitoshuoltajana sairaalassa ja en ole kyllä tavannut täällä yhtäkään viehättävää lääkäriä. Oikeastaan ovat aika omituisia. Logistiikan miehet on paremman näköisiä.
Ei.
Lääkäri tienaa hyvin mutta ei niin hyvin että ammatti takaisi luksuselämää. Verotus tasoittaa tuloja kummasti.
Jos lääkäri on esimerkiksi lyhyt, ruma, sosiaalisesti taitamaton ja pihi, ei hän ole suosittu deittimarkkinoilla saati alfa.
Deittailin yhtä lääkäriä vähän aikaa. Odotin, että olisi ollut älykkäämpi, oli vähän pettymys. Seksuaalisestikaan ei mikään saalis. Ei jatkoon.
Mutta ihan sen takia kokeilin kun eka lääkäri oli, joka musta kiinnostui. Nyt on sekin koettu.
Jos on tosi ruma niin ei ne naista saa. Mutta jos average, niin saa kyllä ammattinsa puolesta enemmän.
Jos joku kertoo tinderissä olevansa lääkäri, en ota todesta.