Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen maa on Amsterdam?

Vierailija
07.05.2021 |

näyttää kuvissa todella viehättävältä ja suloiselta maalta/kaupungilta. Onko kokemuksia irl?

Kommentit (30)

21/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ördög kirjoitti:

Olen Amsterdamissa juuri nyt. Tosi kivalta tuntuva kaupunki, vaikka ei piittaisikaan coffee shopeista eikä punaisista lyhdyistä. Sää on tosin melko oikullista, välllä paistaa aurinko ja välillä sataa oikein kunnolla.

Mitäs paholainen?

Enpä ole vielä tavannut.

Vierailija
22/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ördög kirjoitti:

Olen Amsterdamissa juuri nyt. Tosi kivalta tuntuva kaupunki, vaikka ei piittaisikaan coffee shopeista eikä punaisista lyhdyistä. Sää on tosin melko oikullista, välllä paistaa aurinko ja välillä sataa oikein kunnolla.

Hogy vagy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ördög kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ördög kirjoitti:

Mitäs paholainen?

Enpä ole vielä tavannut.

Et siis tiedä, mitä nimimerkkisi unkariksi merkitsee?

Vierailija
24/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amsterdam on Mainen naapurivaltio, Amsterdam af Main. Suomeksi tarkoittaa Amsterdam Mainen vierellä.

Vierailija
25/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoihin näkee suoraan sisään. Eivät käytä verhoja. Tirkistelijöiden paratiisi.

26/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ördög kirjoitti:

Nyt on meneillään hirmuisin RAEKUURO missä koskaan olen ollut! Onneksi olen terassilla kunnon päivävarjon alla.

27/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ördög kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ördög kirjoitti:

Mitäs paholainen?

Enpä ole vielä tavannut.

Juu tiedän. Olin kirjoittamassa pitempää vastausta mutta lähetin sen vahingossa ennen aikojaan.

En osaa unkaria kuin muutaman sanan, mutta tuo ö-sana kuulosti niin kivalta, että otin sen nimimerkikseni jo yli 20 vuotta sitten. Käytän sitä aika monella sivustolla.

Vierailija
28/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ördög kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ördög kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ördög kirjoitti:

Mitäs paholainen?

Enpä ole vielä tavannut.

Juu tiedän. Olin kirjoittamassa pitempää vastausta mutta lähetin sen vahingossa ennen aikojaan.

En osaa unkaria kuin muutaman sanan, mutta tuo ö-sana kuulosti niin kivalta, että otin sen nimimerkikseni jo yli 20 vuotta sitten. Käytän sitä aika monella sivustolla.

Hyvä niin! Ja jatkoja! Jollet ole äärioikeistolainen, sitten ei!

Vierailija
29/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen kaupunki on Varissuo?

Yhtä värikäs kuin 'Dam!

Vierailija
30/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amsterdam on maana samanlainen kuin Thaimaase.