Asiakaspalvelun erikoisuudet
Selvitinn asikkaan kanssa puhelimitse pitkällistä pulmaa, lopulta ongelma selvisi ja kehotin sitten soittamaan uudestaa tai käyttämällä palvelubottiamme sanoen että jos haluatte jutella ihmisen kanssa niin toki soittakaa. Asiakas väärinymmärsi ja pitkän hiljaisuuden jälkee kysyi, etkö Sinä ole ihminen? Väärinkäsitys ei edes selvinnyt kun asiakas sanoi että on kyllä koneet kehittyneet ja sulki puhelimen. Puoli tuntia oltiin puhuttu, itsekkin olin siinä mietiskellytkin ääeen tyyliin että mitenhän se tämäkin juttu oli, tietokoneet ei juuri mieti tai muistele. Varmaan tuo henkilö uskoo nyt kaikkien robottien olevan jo aika viisaita.
Kommentit (2)
No. Mitä mieltä itse olet persoonastasi?
Botti vai humanoidi?
ap:n teksti vaikuttaa robotin kirjoittamalta.