Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen useaa miestä, enkä osaa päättää, antaisinko parisuhteelle mahdollisuuden vai jatkaisinko hauskoja hetkiä. Oletko samassa tilanteess...

Vierailija
07.05.2021 |

Tai oletko ollut? Joskus tuntuu yksinäiseltä ja olisi ihana seurustella, että olisi oma ihminen. Sitten taas joku ihana mies haluaa tavata minua ja vapaus tuntuu hyvältä, kun jännitys ja mahdollisuudet säilyvät. Mistäköhän tiedän, milloin kannattaa pysähtyä ja vakiintua? Tiedän, että voisin rakastuakin.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaile siinä nyt aikasi. Itke sitten, kun ne kaikki häipyvät parempiin syleihin.

Miksi häipyisivät, ja jos häipyvät, onko se maailmanloppu?

Vierailija
42/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun olen tapaillut useita miehiä samaan aikaan, he ovat kaikki olleet sellaisia, joiden kanssa olen halunnut vain hauskanpitoa (lue: seksiä). Ja heitä olen tapaillut siksi, ettei ole ollut ketään, kenen kanssa olisin halunnut enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kerrot kaikille heille, että et hae mitään vakavaa ja pyörittelet useampaa samaan aikaan. Sun ei kannata mitään parisuhdetta yrittääkään. Muista käyttää kondomia. Tuollaisella deittailutavalla ne taudit leviää tosi helposti.

No kun en tiedä, haenko vai enkö vakavaa.

Ap

Kuulostat ihan samalta kuin yksi sinkkuaikojeni FWB-miehistä. Hänkin "valitti" minulle, että kun on sinkkuna niin kaipaisi parisuhdetta, mutta sitten kun alkaa mennä jonkun kanssa vakavaksi, niin hän haluaakin pysyä sinkkuna.

Minusta helpointa on silloin olla sinkkuna niin pitkään, että ihan oikeasti tulee kohdalle se ihminen, jonka kanssa haluaa olla.

Vierailija
44/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua seurustella, älä seukkaa. Seukkaat sitku huvittaa.

Tämä on totta. Jos tapailisin vain yhtä hyvää miestä, niin varmaan alkaisin seurustella hänen kanssaan. Nyt pysyn jossain määrin irrallisena, kun tiedän vaikka, että seuraavalla viikolla on treffit jonkun toisen kanssa.

Ap

Harrastin ihan samaa monta vuotta. Kaikki miehet tiesivät, etteivät ole ainoita, ehkäisy oli kunnossa ja homma toimi hyvin. Sitten tapasin uskomattoman ihanan miehen ja minusta tulikin yksiavioinen...

Sitten se muuttuukin. Yksiavioisuuteen kuuluu rakkaus ja rakkauteen yksiavioisuus.

Ap

Vierailija
45/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kerrot kaikille heille, että et hae mitään vakavaa ja pyörittelet useampaa samaan aikaan. Sun ei kannata mitään parisuhdetta yrittääkään. Muista käyttää kondomia. Tuollaisella deittailutavalla ne taudit leviää tosi helposti.

No kun en tiedä, haenko vai enkö vakavaa.

Ap

Kuulostat ihan samalta kuin yksi sinkkuaikojeni FWB-miehistä. Hänkin "valitti" minulle, että kun on sinkkuna niin kaipaisi parisuhdetta, mutta sitten kun alkaa mennä jonkun kanssa vakavaksi, niin hän haluaakin pysyä sinkkuna.

Minusta helpointa on silloin olla sinkkuna niin pitkään, että ihan oikeasti tulee kohdalle se ihminen, jonka kanssa haluaa olla.

Huorahan sinä olet. Luuletko, että mies haluaa parisuhteeseen naisen, joka on sinkkuna jakanut reikäänsä? Naiselle seksi kuuluu vain vakavaan parisuhteeseen.

En liiku fundamentalistipiireissä. Enkä ole ensimmäistä kertaa liikenteessä. Olen ollut pitkässä parisuhteessa ja suhteissa aiemmin. Nyt on tämä elämäntilanne. Tule oikeaan maailmaan sieltä mielikuvituksestasi. Täällä on helpompaa.

Ap

Vierailija
46/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fast forward 10 vuotta = "missä ne kaikki kunnon miehet, on haluan lapsia ja aikaa ei enää ole! t.ap"

Voi kuule, täällä on yksikeski-ikäinen nainen ja toivon kohta pääseväni eroon tuosta yhdestä miehestä. Lapset on kasvaneet ja odotan vaan, että saan olla rauhassa.

Pidä, ap, hauskaa. Se on elämää.

Vierailija
47/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Ja sit miehet on muka sikoja. Mies ei sentään koskaan toimis tolla tavalla.

Mikä tässä on sikailua? Kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen. Ja todellakin miehet voivat tapailla useita naisia samaan aikaan.

Ap

Huorahan sinä olet.

Onko siellä 1800-luvulla mukavaa ja turvallista?

Ap

😂😂😂

Vierailija
48/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun niille tarvii kertoa varsinkaan jos eivät kysy ja jos kysyykin, niin se on mun yksityisasia. Oon sinkku, en oo heidän kans parisuhtees enkä kenenkään muunkaan -> ei mitään velvollisuutta kertoo.

Kortsua en yleensä käytä, joskus joku mies haluu ni sillon toki mut yleensä ne on vaan fiiliksis ku syön pillereitä ja saa sit paljaal. Itekin tykkään. Sitä varten käydään testeissä ja jos nyt tuliski joku tauti niin sitä varten on antibiootit. HSV mulla on jo mut sehän on joka toisella. Ja miehen ihan omalla vastuulla käydä ite sit kans testeis, ei siihen vaikuta se et useampi kumppani, ku vaikka tapailisin vaan sitä ni voishan mulla olla ennestään joku (ja onki). Tai voisin valehdella et kävin viikko sit testeissä, ei ollu mitään. Jos mies ei ite käytä kortsua ni omalla vastuulla sit käydä testeissä.

Ap

Vierailija
49/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, muista, että aina kun lainaat ja levität alatyylistä naisvihaviestiä, osallistut itse naisvihan levittämiseen palstalla. Vaikka alkuperäinen huorittelu poistuisi, se jää sinun takiasi edelleen palstalle.

Vierailija
50/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun niille tarvii kertoa varsinkaan jos eivät kysy ja jos kysyykin, niin se on mun yksityisasia. Oon sinkku, en oo heidän kans parisuhtees enkä kenenkään muunkaan -> ei mitään velvollisuutta kertoo.

Kortsua en yleensä käytä, joskus joku mies haluu ni sillon toki mut yleensä ne on vaan fiiliksis ku syön pillereitä ja saa sit paljaal. Itekin tykkään. Sitä varten käydään testeissä ja jos nyt tuliski joku tauti niin sitä varten on antibiootit. HSV mulla on jo mut sehän on joka toisella. Ja miehen ihan omalla vastuulla käydä ite sit kans testeis, ei siihen vaikuta se et useampi kumppani, ku vaikka tapailisin vaan sitä ni voishan mulla olla ennestään joku (ja onki). Tai voisin valehdella et kävin viikko sit testeissä, ei ollu mitään. Jos mies ei ite käytä kortsua ni omalla vastuulla sit käydä testeissä.

Ap

Älä jaksa. Tyhmäkin näkee, että tuo en ollut minä. Mitä järkeä käyttää noin paljon aikaa mielikuvitusviestiin?

Ap

Vierailija
51/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, muista, että aina kun lainaat ja levität alatyylistä naisvihaviestiä, osallistut itse naisvihan levittämiseen palstalla. Vaikka alkuperäinen huorittelu poistuisi, se jää sinun takiasi edelleen palstalle.

Olet ihan oikeassa. En tee enää niin.

Ap

Vierailija
52/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Järkevä nainen laskuttaisi tunneistaan."

Kommentoin tätä, jotta ehkä jonkun silmät avautuisivat.

Jos mies olisi ostanut minulta seksiä, kun olin sinkku, se olisi ollut seksiä, joka tyydyttää häntä. Minä olisin myynyt hänelle seksipalvelua, eikä omalla tyydytykselläni olisi ollut mitään merkitystä.

Kahden ihmisen keskinäinen, molempia tyydyttävä seksi on aivan eri asia.

Opit, kunhan tulet siihen ikään, että joku haluaa kanssasi seksiä ja se joku haluaa, että myös sinä tyydytät hänet.

Vierailija
53/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Tyhmäkin näkee, että tuo en ollut minä. Mitä järkeä käyttää noin paljon aikaa mielikuvitusviestiin?

Ap

Tuokin olisi kannattanut mieluummin vain ilmoittaa asiattomaksi. Tai lainata siitä vain osa kommenttiisi.

Vierailija
54/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tämä ymmärretty.

Ap

Vierailija
55/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni ap, välttelin sitoutumista n 35 v asti. Ei ollut sellaista tunnetta koskaan, että olisi ollut tarve, enkä ollut rakastunut keneenkään. Olisi ollut ihan turhaa seurustella sellaisen kanssa, jota ei koe ns Siksi Oikeaksi. Olisin koko ajan haikaillut parempaa ja ollut ahdistunut parisuhteessa.

Sitten yhtäkkiä tapasin - baarissa uskomatonta mutta totta - miehen, josta tiesin ihan välittömästi ensi vilkaisulta sekunnissa, että tuo se on. Menin iskemään samantien ja aloimme tapailla ja sitten seurustella ja kaikki tuntui todella oikealta. Menimme naimisiin ja siitä on jo monta vuotta ja edelleen koen, että hän on se oikea.

Eli älä tyydy puolittaiseen, äläkä seurustele vain muodon vuoksi. kannattaa pysyä sinkkuna, kunnes tapaa sellaisen miehen, että oikeasti ei enää halua katsella muita. Jotkut eivät tietenkään onnistu edes pääsemään treffeille kenenkään kanssa ja joutuvat tyytymään siihen, jonka saavat. Mutta sinullakaan ei vaikuta olevan sellaista ongelmaa, vaan pystyt helposti tapaamaan miehiä.

Vierailija
56/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka sinkkuilua. Jos oikeasti haluaisit parisuhteen jonkun noiden miesten kanssa niin ei sinun tarvitsisi kysyä muiden mielipiteitä eikä päätöksen tekeminen tuntuisi yhtään vaikealta.

Vierailija
57/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Eivät kaikki ole romantikkoja eikä kaikista ole parisuhteeseen.

Vierailija
58/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne ja tunne. Tosin ei nykyisestä elämästä vaan elin tuollaista vaihetta aiemmin. Oli ihanaa tapailla useampaa ja napsia kirsikat kakun päältä, niin kauhealta kuin se joidenkin mielestä voi kuulostaa. Se loppui, kun tapasin nykyisen mieheni, ja mieleni levottomuus loppui siihen. Jos haluat pariutua joskus, on tiedettävä ettei tuota voi jatkaa loputtomiin, muuten anna palaa vaan ;)

Vierailija
59/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa tuossa tilanteessa! mutta ei, roikun ihan ookoossa parisuhteessa kun en uskalla ottaa riskiä yksinolosta ties kuinka pitkään, kun en ole sitä sorttia että miehet pyörisi ympärillä. Ap olet onnekas.

Älä kuuntele paheksujia, joidenkin mielestä paras mahdollinen naisen elämä on sitä että menettää neitsyyden miehelle josta tulee aviomiehensä, sitten tehdään juuri sopiva määrä lapsia ja eletään samassa kuihtuneessa suhteessa elämän loppuun. Pääseepä ainakin kerskailemaan joillain 50-v hääpäivillä muille, kun totuus on että ollaa oltu kämppiksiä jo vuosikymmeniä ja nukutaan eri huoneissa.

Nauti elämästä ja sitoudu sitten myöhemmin jos huvittaa.

Vierailija
60/81 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa tuossa tilanteessa! mutta ei, roikun ihan ookoossa parisuhteessa kun en uskalla ottaa riskiä yksinolosta ties kuinka pitkään, kun en ole sitä sorttia että miehet pyörisi ympärillä. Ap olet onnekas.

Älä kuuntele paheksujia, joidenkin mielestä paras mahdollinen naisen elämä on sitä että menettää neitsyyden miehelle josta tulee aviomiehensä, sitten tehdään juuri sopiva määrä lapsia ja eletään samassa kuihtuneessa suhteessa elämän loppuun. Pääseepä ainakin kerskailemaan joillain 50-v hääpäivillä muille, kun totuus on että ollaa oltu kämppiksiä jo vuosikymmeniä ja nukutaan eri huoneissa.

Nauti elämästä ja sitoudu sitten myöhemmin jos huvittaa.

Huvittaa ja ihmetyttää, että joku on elänyt niin pimennossa, että ylipäätään paheksuu kenenkään elämänmuotoa saati sitten naisen oikeutta elää oman tahtonsa mukaisesti.

Mistä tiedät, että et saisi miesseuraa? Jos olet kiva ja hauskaa seuraa ja osaat jutella, niin varmasti saisit seuraa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi