Mikä siinä on väärin siivota teinin huone
Jos se on teinile ok ja mulle helpompaa, kun on aikaa ja siivon päivisin.
Ja joo olen työtön koska nuorempi erityislapsi
Ei selviä ilman mua
Kommentit (11)
Ei siinä ole mitään pahaa. Toisille saa tehdä joskus palveluksia, ei jokaisen minuutin elämässä tarvitse olla mikään kasvatustilanne. Käyn välillä siivoamassa aikuisen lapseni kotia (luvan kanssa) ihan vaan siitä syystä, että rakastan lastani.
Lapset ovat isällään joka 2 viikko.
Minä otan pe pois lakanat ja päivää ennen tuuletan huoneen, peiton, tyynyn, laitan puhtaat petivaatteet, imuroin ja pyyhin tasoilta pölyt.
Ei kai siinä ole mitään pahaa, eikä siinäkään ettei siivoa.
Varmaan olisi parempi siivota yhdessä, niin lapsi oppii säännöllisen siivouksen tarpeellisuuden ja tekniikat. Mutta ei kai tuossakaan mitään vikaa ole, jos muuten opettaa kodin huoltoa lapselle.
Siivoatko aina vai satunnaisesti vain?
Niin. Jos lapsi ei opi ollenkaan siivoamaan itse niin se on aika huono tie tulevaisuutta ajatellen. Silloin tällöin tehtynä ok.
Ei siinä olekaan mitään väärää. Kyllä he ehtii sitten aikanaan siivota ihan tarpeeksi.
Ei se olekaan väärin. Jossain kohtaa huone on pakko siivota, ellei ole jo. Omassa kodissa nuori sitten siivoaa yleensä viimeistään ja laittaa ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se noloa kun kaikki jallupullot ja lohikäärmedildot löytyy vaatekasojen alta.
Ap:n teini on niin älykäs että kyseiset tarvikkeet on piilotettu lampunvarjostimeen ja patterin taakse, kaksi kärpästä yhdellä iskulla!
Onhan se noloa kun kaikki jallupullot ja lohikäärmedildot löytyy vaatekasojen alta.