Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen käsi murskaksi - aikuiset eivät välittäneet

Vierailija
07.05.2021 |

Alan oikeasti uskoa, että suomalaiset ovat psykopaatteja

https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000007964572.html?utm_medium=prom…

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika on saattanut tuntua pitkältä, vaikka kyse olis ollu minuuteista. Minne se kuski olis muka ehtiny mennä ja tulla takas tossa ajassa?

Jos on asunut kadun varrella niin käynyt vaimonsa kotoaan (joka toi pojalle vilttiä). Yleensä tilanteen ulkopuolinen ajattelee järkevämmin.

Tuo tuli minullakin mieleen. Mies on mennyt kotiinsa ja sanonut vaimolle että joku lapsi törmäsi autoon ja se kolhiintui. Vaimo kysyi kuinka sille lapselle kävi. Mies sanoo että enpä tiedä, sinne tienposkeen se jäi, käskin sen soittaan ambulanssin itselleen. Vaimo siihen hiilenä että jätitkö sinä hemmetin tonttu kolarissa loukkaantuneen lapsen tienposkeen yksin samanikäisen kaverinsa kanssa, nyt autoon niinkuin olisit jo, ja heti takaisin sinne hoitamaan tilanne.

Vierailija
22/23 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon lapsivihaa ja ymmärrän sen täysin. Katsokaa miten lapset ja nuoret nykyään käyttäytyvät. Poikkeuksia lukuunottamatta heillä ei ole minkäänlaisia käytöstapoja eivätkä he ymmärrä edes alkeellisimpia sääntöjä. Minä vihaan todella suunnattomasti lapsia noin ekaluokkalaisista ysiluokkalaisiin. Tänäänkin kolme vajaaälyistä kakaraa keuli pyörillään keskellä tietä eivätkä meinanneet edes väistää minua. Oikeasti teki mieli lyödä niitä jokaista ja siinä olisi tullut pahaa jälkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jo on lähtökohtaisesti törkeää, ettei kuski soittanut ambulanssia vaan lapsen itse piti se soittaa. Ja jättikö se opettaja lapset siihen keskenään odottelemaan?

Lähtökohtaisesti  tuon lapsi ajoi itse väärinja tömähtinauton kylkeen. Ei siinä reipas ja fiksu poika. Mutta turhaan toi mamma nillittää hesarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi