Kambodzalainen tyttöystäväni haluisi lähteä huomenna kiertelemään Helsinkiin, mitä paikkoja suosittelisit nähtävyyksiksi
Sibelius-monumentti varmaankin yksi? Olympiastadionia on varmaan turha käydä katsomassa?
Kommentit (41)
Kävelkää kolera altaaseen. Toivottavasti ette osaa uida.
Huvilakatu! Hietsun hautausmaa. Seurasaari. Pyöräretki laajalahden ympäri kaupunkipyörillä. Piknik Kaivopuistossa.
Menkää kallioon kokeilemaan thaihierontaa. Vaimosi tykkää takuulla yhteisestä spa päivästä.
Varo etten minä vie tyttöystävääsi. Olen Vietnamilainen komea mies ja osaan Khmerin kieltä.
Seurasaari.
Tai sitten upeat luontokohteet - ne ovat aina ulkomaalaisille mielenkiintoisia. Esim Lammassaari, tai Uutela
Vierailija kirjoitti:
Ässäkö siellä? En tajua mitä merkitystä kenenkään etnisellä taustalla on.
Kuka on ässä?
Vierailija kirjoitti:
Koffin ratikka ei taida kulkea?
Niin sehän on ravintola. Eipä taida kauheasti muutenkaan olla paikat auki.
Onko Olympiastadion edelleen sama ulkoapäin nyt remontin jälkeen? En ole käynyt sielläpäin ties milloin. Siihen pytinkiin meni rahat ihan hukkaan. Olisi saanut uuden yleisurheilustadionin suljettavalla katolla samaan hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Korkeasaaren paviaaniaitaus
Ei kait ole auki.
Vierailija kirjoitti:
Kävelkää kolera altaaseen. Toivottavasti ette osaa uida.
Älä ole ilkeä.
Aasialainen vaimoni tykkää siitä kun jätän sen triplaan parin tonnin käyttörahoilla.
Joillekin spugeille tuo on varmaan isokin raha muttei minun laiselle monimiljonäärille.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuota Kambodza maata enää ole olemassa? Sielläkö asui se joku Pol Poti?
Joten tyttöystäväsi (kuviteltu) on siis entinen Kambodzalainen.
Menkää Itä-keskukseen.
Niin, kun on Kauko-Itä, Lähi-Itä, ja Itä-Keskus, niin tuohan on vallan hyvä idea! Aasialainen Idän tyttöystävä Itä-Keskukseen. Siellä on muuten muitakin samanlaisia, yksin ja pareittain.
Vierailija kirjoitti:
Aasialainen vaimoni tykkää siitä kun jätän sen triplaan parin tonnin käyttörahoilla.
Joillekin spugeille tuo on varmaan isokin raha muttei minun laiselle monimiljonäärille.
Miksi ei kulje taksilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kulje taksilla?
Ai hesassa? No arvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gambialainen mieheni naurahti luettuani tämän keskutelun hänelle.
Pyysi kuitenkin suosittelemaan Puhoksen ostaria missä hänen kaverinsa pitää kauppaa.
Hei! Minulla on myös ollut gambialainen tyttöystävä. Todella ihania naisia luonteeltaan. Asuin tuolloin kyllä Portugalissa, joten suomalaisia nähtävyyksiä en pystynyt näyttämään. Ikävä kyllä hänen piti palata kotimaahansa opintojen loputtua. Tapasin kyllä sitten erittäin ihanan italialaisen tytön Portugalissa ja seurustelimme pari vuotta.
Itään tuskin olemme menossa. Vuosaaressa voisi toki käydä uimassa, mutta nyt ei ole uintikelit vielä.
Äijähän varsinainen boheemi maailmanmatkaaja. Miltä mantereelta löytyy piukimmat?
Käykää junamatkalla Turussa. Siinä on hyvä tutustua Helsingin rautatie-asemaan. Onhan se komea hieno rakennus ja ne Kivimiehet on kyllä ihanat.