Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaako 18v. seurustella 34v. kanssa?
07.05.2021 |
Mielipiteitä?
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse olin 18 ja mieheni 32 kun alettiin seurustelemaan. Sittemmin naimisiin. Avioliitto päättyi mieheni kuolemaan 6 vuotta sitten. Hyvin meni meillä. Ei ollut iästä kiinni.
Alue: Aihe vapaa
Ihmiset ovat yksilöitä. Ei voida sanoa oikeaa vastausta. Laillistahan se on tietysti.