Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävakaa persoonallisuushäiriö

Vierailija
07.05.2021 |

Kiva, kun ei vielä nelikymppisenäkään tiedä, kuka tai mikä on. Kiinnostukset, mielipiteet ja käsitykset itsestä vaihtuu päivittäin, jopa saman päivän aikana. Ja mieli on hyvin reaktiivinen ja kaikki tunteet heti äärimmäisiä ja heilahtelevat ulkopuolisten ärsykkeiden mukaan tai mitä joku toinen sanoo, tekee ym. Välillä itsetunto pilvissä ja sitten ihan nollissa. Suurimmaksi osaksi kaikki aika menee märehtiessä itseään (vähän, kuin teininä, kun ei vielä tiennyt itseään) eikä saa mitään kunnollista elämässä aikaiseksi, kun kaikki energia menee jossain jumittaessa ja huono itsetunto, epävarmuus estää paljon. Mutta, rasittavinta tuo, että identiteetti muuttuu koko ajan. Ei voi edes selittää kellekään, kun ei normaali ihminen ymmärrä.

Muita epävakaita?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ihmisetkin on, kuin jotain kertakäyttökamaa, eikä edes pysty kunnolla sitoutumaan mihinkään. Kukaan ihminen ei ymmärrä, että olen hänestä tänään tosi kiinnostunut, mutta parin päivän tai viikon jälkeen en enää yhtään, enkä halua olla enää tekemisissä.

Mä yritän olla hyvä ihminen ja kerronkin yleensä yhtään läheisemmissä suhteissa jo alussa suoraan, että tämän luonteinen olen. Mutta eivät ihmiset sitä usko, vaikka kuinka "varoitan" itsestäni. Sitten on paha mieli kaikilla, kun käy miten käy. Jossakin olikin viisas ajatus, että kun ihminen kertoo sinulle millainen on, usko häntä. 

Kyllä. Mennyt käytös ennustaa hyvin tulevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme