Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos näkisit nelikymppisen miehen vaatekaupassa rintaliiviosastolla?

Vierailija
07.05.2021 |

Haluaisin yllättää vaimon ostamalla kauniit rintaliivit syntymäpäivälahjaksi. Pidetäänkö minua ihan pervona tms?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi asiasta mitään. Jokaisen oma asia mitä kaupasta ostelee.

Vierailija
2/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asioit myyjän kanssa, niin ajattelen, että hän ostaa jotain vaimolle lahjaksi. Jos mies yksinään hiplailee pitsipöksyjä, niin pidän pervona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että jaa, mies on etsimässä vaimolle lahjaa.

Vierailija
4/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattalisin, että varmaan on ostamassa vaimolle tai rakastajattarelle lahjaa.

Vierailija
5/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetä. Olen saanut mieheltäni usein alusvaatteita lahjaksi. Ei häntä ainakaan nolota ostaa :)

Vierailija
6/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän monet miehetkin käyttävät naisten alusvaatteita, joten en ajattelisi mitään.

Vierailija
7/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ajattelen jotain tämänsuuntaista: "Mitenkäs tässä kaupassa nää koot nyt on lajiteltu, missä mun kokoiset vaatteet on.. ahaa, tuolla, hyvä... missäs täällä on mustia kaarituettomia rintsikoita... hmm, hmm, nää olis aika kivat! Missäs sovituskoppi on? Ahaa, tuolla, menenpä sovittamaan."

Ei todellakaan tule noteerattua muita asiakkaita. No sen verran toki, että huomaan jonkun olevan paikalla, joten en päin kävele, mutta sen verran omissa ajatuksissani olen, etten ikinä mieti tuntemattomia randomeita kaupoissa.

Vierailija
8/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin miehen ostavan omille manboobseilleen liivejä. Suomalaiset miehet ovat niin lihavia.

Vierailija
9/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että on varmaan ostamassa vaimolle jotain. Ja että toivottavasti tietää vaimon kuppikoon ja sopivan mallin, koska rintaliivien ostaminen vaatii yleensä useampien sovittamisen ennen kuin löytyy sopiva malli.

Vierailija
10/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin miehen ostavan omille manboobseilleen liivejä. Suomalaiset miehet ovat niin lihavia.

Tasa-arvon nimissä yrittävät olla kuin suomalaiset naisetkin.

Vierailija
11/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi mitään. Mistä minä voisin tietää miksi rintaliiviosastolla hiippailet?

Vierailija
12/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan. Meillä on vaimon kanssa diili, ettei mitään tällaisia ruusu suussa -sirkustemppuja tarvitse toisen eteen tehdä. Rakkautta ja huomiota voi antaa itselle sopivalla tavalla.

Vierailija
13/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies käyttäytyisi ihan normaalisti, niin en ajattelisi mitään. Jos kuola valuen ja huohottaen hiplaisi alusvaatteita, ajattelisin, että joku pervo.

Vierailija
14/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, kunhan et rupee silmäilemään myyjän rintoja ja kommentoimaan ostatko pienemmät vai isommat liivit.

Vierailija
15/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mitä kaupassa myydään, saa kumpikin sukupuoli ostaa. Olen naisena ostanut esim. partavaahtoa, enkä ole ikinä miettinyt, mitä minusta ajatellaan.

Vierailija
16/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinityttönsä tarvii ekat liivit?

Mistä mies tietää, millaiset ja minkä kokoiset liivit ovat hänen tyttärelleen sopivat?

Vierailija
17/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen."

Vierailija
18/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt monta kertaa laittaa viestiä tähän ketjuun enkä keksi, mikä sana on taas kerran väärä..

Vierailija
19/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sitä ei julkaista ikinä.

Vierailija
20/61 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeillaanpa vielä, jos siellä mies kovasti itse innokkaasti tutkii tarjontaa, voi syntyä vaikutelma, että katsoo jotain itselleen eikä vaimolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme