Mitä ajattelisit, jos näkisit nelikymppisen miehen vaatekaupassa rintaliiviosastolla?
Haluaisin yllättää vaimon ostamalla kauniit rintaliivit syntymäpäivälahjaksi. Pidetäänkö minua ihan pervona tms?
Kommentit (61)
En mitään. Korkeintaan kuvittelen naisten alusvaatteet kyseisen herran päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen."
Olen yrittänyt monta kertaa laittaa viestiä tähän ketjuun enkä keksi, mikä sana on taas kerran väärä..
Kokeile pätkiä sanoja, jos siis kommenttisi on oikeasti asiallinen.
On asiallinen. Kirjoitin, että jos mies käy itse kovasti läpi noita vaatteita, siinä omituista on se, että vaimolleen etsivä mies ei niistä henkareistaan roikkuvista vaatteista samalla tavalla hahmota, millaisia ovat jonkun yllä. Ja sen vuoksi tulee vaikutelma, että ei välttämättä ole liikkeellä valitakseen vaimolle, vaan itselleen. Käytin sellaista sanaa, joita käytetään sellaisista, jotka pukeutuvat naisten vaatteisiin.
En mitään. Tai saattaisin miettiä otatko itsestäsi kuvia ne päällä yhdelle suomalaiselle aikuisviihdesivustolle, joka tursuaa kuvia miehistä naiseksi pukeutuneena :)
Mulle tulisi kyllä outo olo, jos menisin naisten alusvaatteita katselemaan, vaikka olisi ihan puhtaat jauhot pussissa. Kysyisin myyjän apuun ja kertoisin, että etsin vaimolle hepeneitä.
Vaikka kukaan ei musta ajattelisikaan mitään, tuntisin itseni liian perv-oksi ja epäilyttäväksi muuten.
Minä olen ihan suoraan sanonut miehelle, että ei sitten osta alusvaatteita lahjaksi. Koska mitä suurimmalla todennäköisyydellä ne ovat sitten jollain tapaa väärän malliset ja huonosti istuvat ja kaikkia harmittaa. Muistan kun kaverin mies oli saanut tämmöisen kuningasidean ja ostanut jotkut kalliit hepeneet, ne oli sitten noin kolme kuppikokoa liian pienet 🙈 ennemmin lahjakortti liikkeeseen että vaimo saa sovittamalla ostaa mieleiset!
Suosittelisin kyllä lahjakorttia. Minulle ainakaan ei riitä se, että kuppikoko ja ympärysmitta ovat oikeat, vaan kyllä niitä liivejä pitää ihan sovittaa että tulee oikea malli joka istuu hyvin. Ellet tasan tarkkaan tiedä että vaimosi käyttää tietyn liivimerkin tiettyä mallia on paljon turvallisempaa antaa hänen ostaa itse liivinsä.
Mies katselee naiselleen lahjaa mikä on varmaan kiva juttu.
Tai sitten hakee itselleen mikä on sekin merkki miehen voimautumisesta (male empowement).
Ajattelisin, että hänellä on jokin syy tai tarve olla siellä. Ei ole mun tehtäväni alkaa arvioimaan mikä se syy tai tarve sitten on. Varmaan ehkä joku niistä mitä tässä on aiemmin lueteltu. Niin ja itse olen muu (biologisesti mies) ja käytän osin naisten osastolta hankittuja vaatteita keinona ahdistuksen hallintaan.
Että on lahjaa hankkimassa ja toivottavasti on kysynyt koon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinityttönsä tarvii ekat liivit?
Mistä mies tietää, millaiset ja minkä kokoiset liivit ovat hänen tyttärelleen sopivat?
No ihan samalla tavalla kuin se äitikin. Asian selvittämällä. Oletan, että yh-isien tyttäret saa terveyssiteensä ja rintsikkansa siinä kuin kaikki muutkin teinitytöt. Miehet ei oikeasti ole niin tyhmiä ja kädettömiä kuin mitä mielellään ajatellaan, muta laiskoahan he on niin kuin naisetkin. Jos ei tarvitse jotain juttua tarvitse tehdä, kun joku toinen tekee sen sun puolesta, niin miksipä ei?
Vierailija kirjoitti:
Tai on sisälukutaitoinen ja on katsonut sen vaimon jostain rintsikoista?
En pidä pervonam enkä usko että kukaan välittää. Olen itse kanssa ostanut käyttövaatteita ja myös alusvaatteita vaimolleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai on sisälukutaitoinen ja on katsonut sen vaimon jostain rintsikoista?
Vähintään. Tai muistuttaa vaimoa, että tämä heittää nahistuneet liivit hemmettiin ja ottaa uudet mitat vähintään joka toinen vuosi. Mutta tämä olisikin jo aika liivipromies.
Rintaliivien hankintaan vaikuttaa muukin asia kuin oikea koko ja kiva ulkonäkö. Jokainen nainen tietää, miten monia liivejä täytyy sovittaa ennen kuin joukosta erottuvat ne, jotka tuntuvat hyvältä.
Rintaliivien hankinnassa ilman sovittamista on niin monta muuttujaa, joka voi mennä pieleen, etten suosittele niiden hankintaa lahjaksi.
En usko, että kiinnittäisin sinuun yhtään mitään huomiota, koska en yleensäkään seuraa kaupassa muita asiakkaita saati pohdi, miksi he ovat siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen."
Kokeillaanpa vielä, jos siellä mies kovasti itse innokkaasti tutkii tarjontaa, voi syntyä vaikutelma, että katsoo jotain itselleen eikä vaimolle.
Mitä väliä sillä sitten olisi?
Ohiksena: toivottavasti lahjaliivit ovat sellaiset, joista vaimo tykkää, eikä (vain) miehen silmäniloa ajatellen ostetut,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinityttönsä tarvii ekat liivit?
Mistä mies tietää, millaiset ja minkä kokoiset liivit ovat hänen tyttärelleen sopivat?
Ihan siitä samasta mistä minä äitinäkin niitä ekoja aloin etsiä.... Lähinnä kiinnosti riittävän pieni ympärysmitta.
Vierailija kirjoitti:
Rintaliivien hankintaan vaikuttaa muukin asia kuin oikea koko ja kiva ulkonäkö. Jokainen nainen tietää, miten monia liivejä täytyy sovittaa ennen kuin joukosta erottuvat ne, jotka tuntuvat hyvältä.
Rintaliivien hankinnassa ilman sovittamista on niin monta muuttujaa, joka voi mennä pieleen, etten suosittele niiden hankintaa lahjaksi.
Tämä. Lahjakortti olisi turvallisempi vaihtoehto.
Ajattelisin että mies on ostamassa vaimolleen lahjaa.
Kokeile pätkiä sanoja, jos siis kommenttisi on oikeasti asiallinen.