Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saksa alkaa antaa Astraa kaikenikäisille!

Vierailija
07.05.2021 |

Että nyt semmosta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaivaa kun se WHO ei suosittele sekoitusta.

Vierailija
22/30 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä Saksan päätös johtuu???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys kuolla veritulppaan tuosta rokotteesta on merkittävästi pienempi, kuin todennäköisyys tukehtua ruokaan (noin 60 kuollutta vuodessa Suomessa). Pidän tuota ruokaan tukehtumisen riskiä semmosena rajana, että en pahemmin murehdi sitä harvinaisemmista jutuista. Olen itse yhdessä tilaisuudessa ollut, missä ihminen on tukehtunut ruokaan Suomessa ison hotellin yhteydessä.

Ottaisin tuon virusvektorirokotteen paljon mieluummin kuin kokeellisen mRNA rokotteen, jos se vaan olisi Suomessa mahdollista. En ymmärrä, miksei sitä anneta niille, jotka sen haluaa Suomessa, kun rokotetta on varastossa ja lisääkin saatavilla helposti.

Vierailija
24/30 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan. Ensi viikolla ehkä jo Suomen kanta selviää.

Vierailija
25/30 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista.

Jos Suomikin toimii noin en tiedä otanko sen vai sekarokotteen kakkosrokotteeksi.

Vierailija
26/30 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän sitten rokotteen ottamatta jos vaihtoehto on vain tuo. E-pillerit ei aikanaan sopineet koska verenpaine pamahti pilviin joten enpä riskeeraa.

Vierailija
27/30 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää taas näin käänty?

Vierailija
28/30 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisyys kuolla veritulppaan tuosta rokotteesta on merkittävästi pienempi, kuin todennäköisyys tukehtua ruokaan (noin 60 kuollutta vuodessa Suomessa). Pidän tuota ruokaan tukehtumisen riskiä semmosena rajana, että en pahemmin murehdi sitä harvinaisemmista jutuista. Olen itse yhdessä tilaisuudessa ollut, missä ihminen on tukehtunut ruokaan Suomessa ison hotellin yhteydessä.

Ottaisin tuon virusvektorirokotteen paljon mieluummin kuin kokeellisen mRNA rokotteen, jos se vaan olisi Suomessa mahdollista. En ymmärrä, miksei sitä anneta niille, jotka sen haluaa Suomessa, kun rokotetta on varastossa ja lisääkin saatavilla helposti.

Eieiei en halua kuulla todennäköisyyksistä. Mitä minä sitten tekisin, jos elämäni sisältö ei olisi kaiken pelkääminen.

Vierailija
29/30 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavaa , sekavaa eikä yhtään luotettavaa näiden rokotesuositusten vetvominen . Tänään ok huomenna ei . 

Vierailija
30/30 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on mahollista?