Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies suuttui kun tilasin ravintolassa pihvin mediumina ja nimitti luolanaiseksi

Vierailija
07.05.2021 |

Kuulemma kukaan järkevä nainen ei tilaisi sellaista. Mies söi itse katkarapusalaatin. Tämän jälkeen en ole kuullut tyypistä mitään. Ei kai voi olla niin ihmeellinen tai häiritsevä asia tuollainen? Hän ei ole vegaani/kasvissyöjä joten siitä ei ole kyse.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit potkaissut naamaan,niinkuin minä olisin tehnyt ja jatkanut pihvin syöntiä.

Vierailija
22/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä jutuilla ihminen paljastaa kuinka juntti, sivistymätön, ennakkoluuloinen ja/tai stereotyyppinen hän on.  Kuten nyt kun kommentoi ruokavalintaasi.  Ei jatkoon tuollaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan ketutti, kun otit listan kalleimman annoksen. Ihan sama millä kypsyysasteella sen olisit syönyt, olisi pihi mies kommentoinut kuitenkin.

Vierailija
24/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, kun se mies oli Tinder-mies? Eikö ap ole silloin vastaavasti Tinder-nainen, olettaen että nainen on? Mitenkäs tuo Tinder tähän aloitukseen edes kuuluu? Surkea provo, yrittäisit nyt edes vähän.

Vierailija
25/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö

Vierailija
26/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä varmaan nolotti, että hänestä tulee neitimäinen kuva, ja purki ärsytyksensä sinuun. Takuulla tarjoilijakin meinasi asettaa katkarapusalaatin sinun eteen, ja otti miehen egolle kun sanoitkin että toisinpäin, sulle tulee pihvi 😁 Näin pinttyneitä käsityksiä ja mielikuvia edelleen löytyy pinnan alta.

Tästä tuli mieleen, kun eräs mieheni kaveri (miespuolinen) oli kommentoinut hänelle että miksi minä ajan isolla saksalaisella E-luokan autolla, eikö ole vähän outoa, eikö naiselle sopisi jokin pieni "kauppakassiauto". Tässäkin vähän sama ilmiö. Joku egon alemmuudentunto. Samaa ihmettelyä olen joskus muuten kuullut ihan suoraankin joiltain muiltakin miehiltä. Käsittämätöntä...

Kyllä naisesta, joka ajaa mersulla tai bemarilla, tulee vähän kyseenalainen kuva. En haluaisi tuntea.

Öö miksi? :D mitä muka siitä päättelet?

Vierailija
27/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä varmaan nolotti, että hänestä tulee neitimäinen kuva, ja purki ärsytyksensä sinuun. Takuulla tarjoilijakin meinasi asettaa katkarapusalaatin sinun eteen, ja otti miehen egolle kun sanoitkin että toisinpäin, sulle tulee pihvi 😁 Näin pinttyneitä käsityksiä ja mielikuvia edelleen löytyy pinnan alta.

Tästä tuli mieleen, kun eräs mieheni kaveri (miespuolinen) oli kommentoinut hänelle että miksi minä ajan isolla saksalaisella E-luokan autolla, eikö ole vähän outoa, eikö naiselle sopisi jokin pieni "kauppakassiauto". Tässäkin vähän sama ilmiö. Joku egon alemmuudentunto. Samaa ihmettelyä olen joskus muuten kuullut ihan suoraankin joiltain muiltakin miehiltä. Käsittämätöntä...

Kyllä naisesta, joka ajaa mersulla tai bemarilla, tulee vähän kyseenalainen kuva. En haluaisi tuntea.

Hahah, tässä tuli todistettua nämä asenteet😄 Onneksi suuri osa miehistä ei kuitenkaan mieti tällaisia, heillä ehkä ego ei ole niin haavoittuva.

Ei niin, ne on niitä lokkimiehiä jotka odottavat käsiä yhteen hieroen pääsevänsä ajelemaan sillä hienolla E-Mersullasi.

- eri

Vierailija
28/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah, tässä tuli todistettua nämä asenteet😄 Onneksi suuri osa miehistä ei kuitenkaan mieti tällaisia, heillä ehkä ego ei ole niin haavoittuva.

Ei niin, ne on niitä lokkimiehiä jotka odottavat käsiä yhteen hieroen pääsevänsä ajelemaan sillä hienolla E-Mersullasi.

- eri

Mitä ihmettä, ai se on joko tai, koetaan uhkana egolle tai sitten halutaan hyötyä? En kyllä usko tätä, eiköhän fiksujakin miehiä löydy.

Vierailija
29/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita joita ei tapahtunut osa 123345

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi