Tinder-mies suuttui kun tilasin ravintolassa pihvin mediumina ja nimitti luolanaiseksi
Kuulemma kukaan järkevä nainen ei tilaisi sellaista. Mies söi itse katkarapusalaatin. Tämän jälkeen en ole kuullut tyypistä mitään. Ei kai voi olla niin ihmeellinen tai häiritsevä asia tuollainen? Hän ei ole vegaani/kasvissyöjä joten siitä ei ole kyse.
Kommentit (29)
Mene töihin. Muuta neuvoa ei nyt tule.
Mediumina on pihvi parhaimmillaan.
Katkaravuista en tiedä, kuin housuissa olevasta
Asia tuli mieleesi tänä aamuna klo 8.50?
Joo, kyllä. Ihan varmasti joku suuttuu siitä, mitä toinen syö. Kuka näitä typeriä juttuja jaksaa keksiä, ja mitä näistä saa?
Miestä varmaan nolotti, että hänestä tulee neitimäinen kuva, ja purki ärsytyksensä sinuun. Takuulla tarjoilijakin meinasi asettaa katkarapusalaatin sinun eteen, ja otti miehen egolle kun sanoitkin että toisinpäin, sulle tulee pihvi 😁 Näin pinttyneitä käsityksiä ja mielikuvia edelleen löytyy pinnan alta.
Toisaalta tuo on juuri niin typerä juttu, että voi olla tottakin kun on miehestä kyse.
Tuskin menetit mitään jos et kuule miehestä enää. Se varmaan pelkää kaikkea punertavaa lihaa. Vai maksoiko pihvi sille liikaa?
No se tinder-mies näyttää suuttuvan sulle vähän väliä jostain, näköjään. Voisikko keksiä vaihteeksi jotain muuta seuraa. Kun nää on niin alakoulutasoa nää suuttumisjutut.
Ensimmäinen kerta, kun kuulen miehestä, joka tilaa katkarapusalaatin.
Tiedän että itseni lisäksi moni nainen syö pihvinsä mediumina, mutta en ole koskaan nähnyt.
Hyvä mies -aloitus. Söikö tämä jälkiruoaksi räkäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Miestä varmaan nolotti, että hänestä tulee neitimäinen kuva, ja purki ärsytyksensä sinuun. Takuulla tarjoilijakin meinasi asettaa katkarapusalaatin sinun eteen, ja otti miehen egolle kun sanoitkin että toisinpäin, sulle tulee pihvi 😁 Näin pinttyneitä käsityksiä ja mielikuvia edelleen löytyy pinnan alta.
Tästä tuli mieleen, kun eräs mieheni kaveri (miespuolinen) oli kommentoinut hänelle että miksi minä ajan isolla saksalaisella E-luokan autolla, eikö ole vähän outoa, eikö naiselle sopisi jokin pieni "kauppakassiauto". Tässäkin vähän sama ilmiö. Joku egon alemmuudentunto. Samaa ihmettelyä olen joskus muuten kuullut ihan suoraankin joiltain muiltakin miehiltä. Käsittämätöntä...
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies -aloitus. Söikö tämä jälkiruoaksi räkäänsä?
Mies-aloitukset on parhaita.
Forecan mukaan Provossa on pilvistä ja sadekuuroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen, kun eräs mieheni kaveri (miespuolinen) oli kommentoinut hänelle että miksi minä ajan isolla saksalaisella E-luokan autolla, eikö ole vähän outoa, eikö naiselle sopisi jokin pieni "kauppakassiauto". Tässäkin vähän sama ilmiö. Joku egon alemmuudentunto. Samaa ihmettelyä olen joskus muuten kuullut ihan suoraankin joiltain muiltakin miehiltä. Käsittämätöntä...
Kyllä naisesta, joka ajaa mersulla tai bemarilla, tulee vähän kyseenalainen kuva. En haluaisi tuntea.
Puoliraa'an lihan syöjän henki haisee kamala8lle. Ei voi pussata.
Kai sie heitit ukon olalle ja otit luolassa KOKO ILLAN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisesta, joka ajaa mersulla tai bemarilla, tulee vähän kyseenalainen kuva. En haluaisi tuntea.
Hahah, tässä tuli todistettua nämä asenteet😄 Onneksi suuri osa miehistä ei kuitenkaan mieti tällaisia, heillä ehkä ego ei ole niin haavoittuva.
Provo. Kukaan mies ei olisi noin pikkumainen.