Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on happaminta, mitä kaveriksi luultu henkilö on sanonut tai tehnyt teille?

Vierailija
07.05.2021 |

Meillä: kaveri tuli kylään ja hajotti pari (2) astiaa poikansa kanssa. Luulimme että on vain ajan kysymys, koska korvaavat nämä, antavat rahan tai vastaavat asiat tilalle, kuten hyviin tapoihin kuuluu. Nyt mennyt pian vuosi, eivät ole korvanneet, ja tuskin edes aikovatkaan. Tosi erikoista touhua🙄 Jäimme ihmettelemään...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtiin pitkän ajan päästä kaverin kanssa niin ensimmäinen kommentti ”ai sulla on vieläkin tuollainen tosi ohut lirutukka.” Joo...? On, yhä.

Mulle sanoi kaveri joskus ”sellaiset pitkät lirutukat on ihan kamalia” ja arvatkaapa kenellä oli sellainen tukka.. Jälkeenpäin aikuisena olen tajunnut kuinka kusipää tuo ”kaveri” oli, teki musta aina pilkkaa.

Vierailija
22/24 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jätti kutsumatta häihin ja polttareihin, muut kaverit kutsuttu ( käynyt itseasiassa kahden kanssa, molempiin jäähdytin välit sen jälkeen)

- Kaverin puoliso naureskeli minulle ja nautiskeli tilanteestani, kun olin pahassa paikkaa elämässä, ja jouduin miettimään kaiken uusiksi että selviydyin epäonnesta ylös. Kaveri ei sanonut mitään, ilmeisesti ajatteli ihan samoin että heh heh nyt sillä menee huonosti, nautiskelempa tässä näin. Oli muuten sama kaveri kuin tuossa edellämainitussa hääkohdassa toinen tapauksista. Oli vielä nuoruudesta asti ollut pitkäaikainen kaveri, mutta nyt en ole ollut kymmeneen vuoteen yhteydessä. Tässä kun porukka täytti neljäkymppiä viimeaikoina ja itsekin, niin kovasti tuli onnitteluita ja yrityksiä palauttaa kaveruus, mm. näiltä kusipäiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin käynyt astioiden hajottaja. Selitys= lapsi on erityisherkkä. Varakkaat vanhemmat, jotka eivät vaan viitsi korvata toisen omaa. Eivät koe kotiamme tärkeäksi.

Huono käsitys jäi myös meille.

Meille on myös opetettu jo ihan lapsena, että sen minkä hajottaa, sen myös viipymättä korvaa.

Word!

On ihan sama hajottaako Ikean lasin, Iittalan lasin vai antiikkilasin, on se omistajalleen arvokas, ja kuuluu korvata, hankkia heti vastaava tilalle!

Excel!

Ja Powetpoint!

Vierailija
24/24 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on vakavia terveysongelmia ja hän joutui sairalaan. Olin todella huolissani ja stressaantunut. Kun tilanne oli ohi, mies sai hoitoa ja kotiutui, kaverini kehtasi arvostella minun ja sairaalahenkilökunna toimia.

Ne siellä sairaalassa oikeasti pelastivat mieheni hengen ja minusta oli kamalaa kuultavaa se arvostelu, jota kaverin suusta tuli. Olen laittanut välit poikki. En kaipaa noin myrkyllistä ystävää. En pidä mitään yhteyttä.