Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastin eilen liikuntaa. Lihaksiin sattuu tosi paljon mutta olen edelleen läski

Vierailija
07.05.2021 |

Tää oli sit varmaan tässä

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä, että ilmoitit tänne. Jäikö somekuva poistamatta? Liikunta menee muuten hukkaan.

Vierailija
2/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi laihtuminen, ja lihasten kasvattaminen on vaikeaa, ja vaatii aikaa, itsekuria, ja motivaatiota. Muuten kaikki olisivat svartsinikkereitä. Silloin luonne olisi se millä saa naista. Nyt riittää minullekin, vaikka olen luonteeltani täys k-pää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumisesta 80% on ruokavaliota ja 20% liikuntaa.

Vierailija
4/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos lihakset on kipeänä, niin vaaka näyttää vain isompaa lukua tänään. Onnea, et ilmeisesti tajua tästäkään mitään! 👏🏻

Vierailija
5/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä alku! Harrasta liikuntaa tänään ja huomennakin, niin siitä tulee rutiini jota tulee tehtyä huomaamatta. Kohta oot jo hoikempikin, jos kiinnitöt samalla huomiota ruokavalioon.

Vierailija
6/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on vitsi mutta haluan kertoa, että liikunnalla ei laihduteta vaan ruokavaliolla, kuten #3 jo tavallaan kertoikin. Liikunnan avulla pääasiassa parannetaan kuntoa ja pidetään aineenvaihdunta toiminnassa (joka tietenkin auttaa painonhallinnassa).

Vierailija
7/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai sitten kun olet niin täynnä itsesääliä ja omistat luovuttajan mentaliteetin.

Vierailija
8/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on trolli. Ei edes liikuntaa harrastamaton ole noin tietämätön.

Nimimerk. 25kg pudottanut

Ps. En jaksa kirjoittaa enempää, ihan tylsä provo. Yritä ees!

Vierailija
9/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan takia olin monta viikkoa pois salilta. Viimeisen treenin jälkeen jalat kipeät. Ei auta kuin hieroa ja venytellä.

Vierailija
10/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa koronan takia tuntui, että laihduin. Salilla käyminen lisää ruokahalua. Ja siinä lihoi monta kiloa huomaamatta. Jos ei syö, niin on väsynyt ja ärtynyt olo.

Vierailija
11/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan takia olin monta viikkoa pois salilta. Viimeisen treenin jälkeen jalat kipeät. Ei auta kuin hieroa ja venytellä.

Kolmatta päivää hieron ja venyttelen jalkoja. Koitan juoda paljon nestettä, jos auttaisi.

Vierailija
12/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut liikuntaa 30 vuotta ja olen edelleen läski. Lihaksiin tosin harvoin sattuu.

Vierailija
13/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut liikuntaa 30 vuotta ja olen edelleen läski. Lihaksiin tosin harvoin sattuu.

Nuorempana tein jumppavideoita: lihaskuntoa ja kevyttä airobista. Olin hoikka. Tuollainen kevyehkö perusjumppa ja pitkät kävelylenkit ovat parasta harjoittelua. Kuntosali on liian voimakasta harjoittelua: siitä tulee uupunut olo, joka saa syömään.

Vierailija
14/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana tein jumppavideoita: lihaskuntoa ja kevyttä airobista. Olin hoikka. Tuollainen kevyehkö perusjumppa ja pitkät kävelylenkit ovat parasta harjoittelua. Kuntosali on liian voimakasta harjoittelua: siitä tulee uupunut olo, joka saa syömään.

Paras olisi pysyä pienessä liikkeessä jatkuvasti, pitkiä pyörälenkkejä ja kävelyä. Ei liian rankkoja harjoituksia, kuten kuntosali. Jos jotain rankempaa, niin kuntonyrkkeilyä ja hotjoogaa.

Vierailija
15/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan joka viikko liikuntaa ja olen läski.

N50

Vierailija
16/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras olisi pysyä pienessä liikkeessä jatkuvasti, pitkiä pyörälenkkejä ja kävelyä. Ei liian rankkoja harjoituksia, kuten kuntosali. Jos jotain rankempaa, niin kuntonyrkkeilyä ja hotjoogaa.

Ai vitsi, hotjooga on rankkaa mutta ihanaa....pääsispä taas!

Vierailija
17/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vitsi, hotjooga on rankkaa mutta ihanaa....pääsispä taas!

Se on. Sen jälkeen on tosi rentoutunut olo. Kohta aukeaa taas tunnit, niin sitten.

Vierailija
18/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä palstalla oli kerran yks joka oli jumpannut kääntämällä päätä 5 kertaa sivulle ja kyseli miksei se auttanut

Vierailija
19/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo toki mutta noinhan se useasti menee. Läskit kuvittelevat, että ne läskit häviävät hetkessä ja vähän jos sattuu tai joutuu ponnistelemaan niin luovutetaan välittömästi. Ei ne hetkessä ole tulleetkaan.

Vierailija
20/22 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehopositiivinen ja hei....pirun ylpeä siitä!