Olen koukussa Intian katuruoka videoihin
Kohtalotovereita?! En tiedä mistä ihmeestä tämä lähti ja miksi katselen näitä. Minua huvittaa kyllä ihmisten nasevat kommentit hygieniasta ja kyllähän ne videon tavat mm. huuhtaista käytettyä lasia likaisessa vedessä asiakkaiden edessä jotka juovat siitä samasta vielä on jotenkin niin järkyttävän kiehtovaa :D
Kommentit (28)
Seuraava aste on Intian katutatuoija-videot.
Mä katselen kaikenlaisia katuruokavideoita. Ne on jotenkin viihdyttäviä.
Intian katuparturit ja -hammaslääkärit on myös ihania.
Vierailija kirjoitti:
Ap anna joku linkki?
Tässä yksi, sopii aloitukseen
Ap
Ap pistää toisen, Fuljar limukka! Kuvitelkaapa sitä kojun edustaa päivän päätteeksi, mahtaa olla tahmaista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap anna joku linkki?
Tässä yksi, sopii aloitukseen
Ap
Ai kamala! Äijä tosiaan viruttaa käsiään enemmän mitä lasia! Liekö vielä vanhaa vettäkin ja mistä lie joesta otettu. Luin kans noita kommentteja ja ai kamala! Ei saisi nauraa mutta...
Kirjoita katuruokahygieniavalistuskirja ja julkaise se Intiassa. Koe sensaatio.
Saavat runsaasti energia siitää lisää
Vierailija kirjoitti:
One day in Bangkog...
Täällä toine intian katukeittiö addikti. Katson esim erilaisia omeletti kokkausvideoita ja tykkään myös thaimaalaisista katu wokkiruoka videoista. Just se ruuan pyörittely ja nakkelu pannulla ja ne rasvan tirinä äänet on nii rentouttavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
One day in Bangkog...
Dvå day in Matsu pidzu. I can speek englisc doo.
Katsoin nuo linkatut videot. Täytyy kyllä sanoa että tämä sarja avarsi maailmankatsomustani ja käsitystäni. V* ttu et alkoi oksettamaan tämä länsimaallinen "meidän ruoka on parempaa" -kulttuuri.
Jossain vaiheessa elämää lähen travellaan. Kuinka siistiä. Aivan vit *n siistiä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toine intian katukeittiö addikti. Katson esim erilaisia omeletti kokkausvideoita ja tykkään myös thaimaalaisista katu wokkiruoka videoista. Just se ruuan pyörittely ja nakkelu pannulla ja ne rasvan tirinä äänet on nii rentouttavia.
Olen nähnyt muutamia jättiomeletti videoita myös, uskomatonta miten saavat heiluteltua 200 munaa ja lisukkeita pannulla.
Thaimaalaisista pidän niistä ice cream roll videoista vaikka tuskinpa ovat kovin maukkaita!
Ap
Mä katselen italialaisia katuruokavideoita. Ei niissä ole hygieniaväristyksiä, mutta muuten kiehtovia.