Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista ET ole tehnyt jota useimmat ikäisesi ovat luultavasti tehneet?

Vierailija
06.05.2021 |

Kuinka vanha olet?

Aloitan itse: ollut humalassa tai kärsinyt krapulasta. Olen 39-vuotias.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lähtenyt baarista ventovieraan matkaan. Olen 37-vuotias. Oma valinta.

Vierailija
62/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollu missää tekemisis vastakkaisen sukupuolen kanssa. Maistanu alkoholii. Polttanu tupakkaa. Matkustellut. Ajanut autoa tai mopoa. En oo koskaa pelannu Xboxilla tai Nintendolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan käyttänyt tietokonetta.

En oo koskaan ajanut pyörällä.

Vierailija
64/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut polttareissa, enkä kaverin tai sisaruksen häissä.

Vierailija
65/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut lentokoneessa. Hankkinut lapsia. Lapsia en halua, mutta matkustaminen kiinnostaa.

Vierailija
66/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan mennyt naimisiin, enkä ajanut moottoripyörällä

Vierailija
67/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut lentokoneessa. Hankkinut lapsia. Lapsia en halua, mutta matkustaminen kiinnostaa.

Niin ja 34 v.

Vierailija
68/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käynyt kuntosalilla... 26

Harvinaisen viisas nainen.  Ilman kuntosalia pärjää mainiosti, kun hoitaa kuntoaan  muutoin liikunnalla.

Kuntosali on siitä hyvä, että siinä voi treenata pelkästään vain jotain yksittäistäkin lihasryhmää. Esimerkiksi jos polvi on kipeä, salilta varmaan löytyy laite missä se ei rasitu. Ja jos olkapäässä on vikaa, voi istua johonkin laitteeseen missä ei käsiä tarvitse.

Ja on ihan todettu asia, että ikäihmisille punttien nostelu on hyödyllistä. Lihasvoima edistää vanhusten toimintakykyä ja selviytymistä itsenäisesti arjessa. Tarkoittaa siis vähemmän laitoksessa makaamista.

Eli todellakin kuntosali on hyvä ja järkevä kuntoilutapa. Ja varsinkin liikuntarajoitteisille.👍

Vierailija
69/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinut. Ajanut moottoripyörällä. Harrastanut yhden illan suhteita. Ostanut tavaraa osamaksulla.

Vierailija
70/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käynyt kuntosalilla... 26

Harvinaisen viisas nainen.  Ilman kuntosalia pärjää mainiosti, kun hoitaa kuntoaan  muutoin liikunnalla.

Kuntosali on siitä hyvä, että siinä voi treenata pelkästään vain jotain yksittäistäkin lihasryhmää. Esimerkiksi jos polvi on kipeä, salilta varmaan löytyy laite missä se ei rasitu. Ja jos olkapäässä on vikaa, voi istua johonkin laitteeseen missä ei käsiä tarvitse.

Ja on ihan todettu asia, että ikäihmisille punttien nostelu on hyödyllistä. Lihasvoima edistää vanhusten toimintakykyä ja selviytymistä itsenäisesti arjessa. Tarkoittaa siis vähemmän laitoksessa makaamista.

Eli todellakin kuntosali on hyvä ja järkevä kuntoilutapa. Ja varsinkin liikuntarajoitteisille.👍

Saa sitä lihasvoimaa muutenkin. Kaikki liikunta on hyväksi, mutta ei kuntosali mikään pakko ja paras ole.

Vierailija
71/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jutellut teininä koulussa vastakkaisen sukupuolen kanssa

Vierailija
72/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juonut kahvia. Minulla ei ole koskaan ollut tiliä facebookissa.

n29

Vierailija
73/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostanut asuntoa. 

30 vee

Vierailija
74/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt naimisiin "ihan kivan" kanssa.

Vierailija
75/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttanut pilveä. 38v.

Vierailija
76/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelevatko ihmiset oikeasti, että suurin osa heidän ikäluokastaan harrastaa esim. yhden illan juttuja, on ajanut moottoripyörällä tai harrastanut jos jonkinmoista muuta kuin korkeintaan ihan vaniljasekstailua? Tai vaikka tuo että ei ole käynyt kosmetologilla tai ekalla sivulla, että ei ole tapellut tai ollut oikeudessa - koska useimmat ikäluokkasi edustajatko ovat? Ehkä elämme sitten vain kovin erilaisten ihmisten keskuudessa, tiedä häntä.

Minä en ole käynyt rippikoulua enkä edes kokeillut koskaan tupakkaa. Useimmat vaikuttavat ikäluokastani näin tehneen. Enkä ole seurustellut kuin yhden ihmisen kanssa ikinä ja hänen kanssaan olen edelleen, useimmilla vaikuttaa olevan takanaan eroja ja useampia kumppaneita. Muuta en keksi, koska en tiedä, millaisia suurin osa ihmisistä on, koska suurin osa meistä tuntee tai edes tietää kuitenkin suhteellisen vähän ihmisiä. En myöskään ole kokeillut mitään muitakaan päihteitä kuin alkoholia, mutta en usko, että suurin osa ikäluokastanikaan on, vaikka näistä puhutaankin enemmän.

N25

Vierailija
77/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennyt naimisiin "ihan kivan" kanssa.

Höpsis, suurin osa ei ole mennyt naimisiin ”ihan kivan” kanssa.

Vierailija
78/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikannut/värjännyt räväkkää kananpersetukkaa, omistanut ainuttakaan Marimekkorättiä, ollut dieetillä.

N 50v.

Vierailija
79/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelevatko ihmiset oikeasti, että suurin osa heidän ikäluokastaan harrastaa esim. yhden illan juttuja, on ajanut moottoripyörällä tai harrastanut jos jonkinmoista muuta kuin korkeintaan ihan vaniljasekstailua? Tai vaikka tuo että ei ole käynyt kosmetologilla tai ekalla sivulla, että ei ole tapellut tai ollut oikeudessa - koska useimmat ikäluokkasi edustajatko ovat? Ehkä elämme sitten vain kovin erilaisten ihmisten keskuudessa, tiedä häntä.

Minä en ole käynyt rippikoulua enkä edes kokeillut koskaan tupakkaa. Useimmat vaikuttavat ikäluokastani näin tehneen. Enkä ole seurustellut kuin yhden ihmisen kanssa ikinä ja hänen kanssaan olen edelleen, useimmilla vaikuttaa olevan takanaan eroja ja useampia kumppaneita. Muuta en keksi, koska en tiedä, millaisia suurin osa ihmisistä on, koska suurin osa meistä tuntee tai edes tietää kuitenkin suhteellisen vähän ihmisiä. En myöskään ole kokeillut mitään muitakaan päihteitä kuin alkoholia, mutta en usko, että suurin osa ikäluokastanikaan on, vaikka näistä puhutaankin enemmän.

N25

Kyllä kuule suurin osa iläluokastasi on käyttänyt muita päihteitä kuin alkoholia. Sun piireissä ehkä ei, mutta koko maan mittakaavassa kyllä. Ja yhdenillanjutut, extremekokemukset ja muu kuin lähetyssaarnaajakin on suurimman osan 25-vuotiaan kokemuspaketissa.

Vierailija
80/91 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollut mitään yhden illan suhteita. Eikä tule olemaankaan

En ole käynyt  ikinä  Tallinnassa