Mitä sellaista ET ole tehnyt jota useimmat ikäisesi ovat luultavasti tehneet?
Kuinka vanha olet?
Aloitan itse: ollut humalassa tai kärsinyt krapulasta. Olen 39-vuotias.
Kommentit (91)
Ollu missää tekemisis vastakkaisen sukupuolen kanssa. Maistanu alkoholii. Polttanu tupakkaa. Matkustellut. Ajanut autoa tai mopoa. En oo koskaa pelannu Xboxilla tai Nintendolla.
En oo koskaan käyttänyt tietokonetta.
En oo koskaan ajanut pyörällä.
Ollut polttareissa, enkä kaverin tai sisaruksen häissä.
Ollut lentokoneessa. Hankkinut lapsia. Lapsia en halua, mutta matkustaminen kiinnostaa.
En ole koskaan mennyt naimisiin, enkä ajanut moottoripyörällä
Vierailija kirjoitti:
Ollut lentokoneessa. Hankkinut lapsia. Lapsia en halua, mutta matkustaminen kiinnostaa.
Niin ja 34 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käynyt kuntosalilla... 26
Harvinaisen viisas nainen. Ilman kuntosalia pärjää mainiosti, kun hoitaa kuntoaan muutoin liikunnalla.
Kuntosali on siitä hyvä, että siinä voi treenata pelkästään vain jotain yksittäistäkin lihasryhmää. Esimerkiksi jos polvi on kipeä, salilta varmaan löytyy laite missä se ei rasitu. Ja jos olkapäässä on vikaa, voi istua johonkin laitteeseen missä ei käsiä tarvitse.
Ja on ihan todettu asia, että ikäihmisille punttien nostelu on hyödyllistä. Lihasvoima edistää vanhusten toimintakykyä ja selviytymistä itsenäisesti arjessa. Tarkoittaa siis vähemmän laitoksessa makaamista.
Eli todellakin kuntosali on hyvä ja järkevä kuntoilutapa. Ja varsinkin liikuntarajoitteisille.👍
Tupakoinut. Ajanut moottoripyörällä. Harrastanut yhden illan suhteita. Ostanut tavaraa osamaksulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käynyt kuntosalilla... 26
Harvinaisen viisas nainen. Ilman kuntosalia pärjää mainiosti, kun hoitaa kuntoaan muutoin liikunnalla.
Kuntosali on siitä hyvä, että siinä voi treenata pelkästään vain jotain yksittäistäkin lihasryhmää. Esimerkiksi jos polvi on kipeä, salilta varmaan löytyy laite missä se ei rasitu. Ja jos olkapäässä on vikaa, voi istua johonkin laitteeseen missä ei käsiä tarvitse.
Ja on ihan todettu asia, että ikäihmisille punttien nostelu on hyödyllistä. Lihasvoima edistää vanhusten toimintakykyä ja selviytymistä itsenäisesti arjessa. Tarkoittaa siis vähemmän laitoksessa makaamista.
Eli todellakin kuntosali on hyvä ja järkevä kuntoilutapa. Ja varsinkin liikuntarajoitteisille.👍
Saa sitä lihasvoimaa muutenkin. Kaikki liikunta on hyväksi, mutta ei kuntosali mikään pakko ja paras ole.
En jutellut teininä koulussa vastakkaisen sukupuolen kanssa
En ole juonut kahvia. Minulla ei ole koskaan ollut tiliä facebookissa.
n29
Mennyt naimisiin "ihan kivan" kanssa.
Kuvittelevatko ihmiset oikeasti, että suurin osa heidän ikäluokastaan harrastaa esim. yhden illan juttuja, on ajanut moottoripyörällä tai harrastanut jos jonkinmoista muuta kuin korkeintaan ihan vaniljasekstailua? Tai vaikka tuo että ei ole käynyt kosmetologilla tai ekalla sivulla, että ei ole tapellut tai ollut oikeudessa - koska useimmat ikäluokkasi edustajatko ovat? Ehkä elämme sitten vain kovin erilaisten ihmisten keskuudessa, tiedä häntä.
Minä en ole käynyt rippikoulua enkä edes kokeillut koskaan tupakkaa. Useimmat vaikuttavat ikäluokastani näin tehneen. Enkä ole seurustellut kuin yhden ihmisen kanssa ikinä ja hänen kanssaan olen edelleen, useimmilla vaikuttaa olevan takanaan eroja ja useampia kumppaneita. Muuta en keksi, koska en tiedä, millaisia suurin osa ihmisistä on, koska suurin osa meistä tuntee tai edes tietää kuitenkin suhteellisen vähän ihmisiä. En myöskään ole kokeillut mitään muitakaan päihteitä kuin alkoholia, mutta en usko, että suurin osa ikäluokastanikaan on, vaikka näistä puhutaankin enemmän.
N25
Vierailija kirjoitti:
Mennyt naimisiin "ihan kivan" kanssa.
Höpsis, suurin osa ei ole mennyt naimisiin ”ihan kivan” kanssa.
Leikannut/värjännyt räväkkää kananpersetukkaa, omistanut ainuttakaan Marimekkorättiä, ollut dieetillä.
N 50v.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelevatko ihmiset oikeasti, että suurin osa heidän ikäluokastaan harrastaa esim. yhden illan juttuja, on ajanut moottoripyörällä tai harrastanut jos jonkinmoista muuta kuin korkeintaan ihan vaniljasekstailua? Tai vaikka tuo että ei ole käynyt kosmetologilla tai ekalla sivulla, että ei ole tapellut tai ollut oikeudessa - koska useimmat ikäluokkasi edustajatko ovat? Ehkä elämme sitten vain kovin erilaisten ihmisten keskuudessa, tiedä häntä.
Minä en ole käynyt rippikoulua enkä edes kokeillut koskaan tupakkaa. Useimmat vaikuttavat ikäluokastani näin tehneen. Enkä ole seurustellut kuin yhden ihmisen kanssa ikinä ja hänen kanssaan olen edelleen, useimmilla vaikuttaa olevan takanaan eroja ja useampia kumppaneita. Muuta en keksi, koska en tiedä, millaisia suurin osa ihmisistä on, koska suurin osa meistä tuntee tai edes tietää kuitenkin suhteellisen vähän ihmisiä. En myöskään ole kokeillut mitään muitakaan päihteitä kuin alkoholia, mutta en usko, että suurin osa ikäluokastanikaan on, vaikka näistä puhutaankin enemmän.
N25
Kyllä kuule suurin osa iläluokastasi on käyttänyt muita päihteitä kuin alkoholia. Sun piireissä ehkä ei, mutta koko maan mittakaavassa kyllä. Ja yhdenillanjutut, extremekokemukset ja muu kuin lähetyssaarnaajakin on suurimman osan 25-vuotiaan kokemuspaketissa.
Mulla ei ole ikinä ollut mitään yhden illan suhteita. Eikä tule olemaankaan
En ole käynyt ikinä Tallinnassa
En ole koskaan lähtenyt baarista ventovieraan matkaan. Olen 37-vuotias. Oma valinta.