Päiväkoti haluaa tietää mun 30.5-15.8 työvuorot 12.5 mennessä. En tiedä kun nyt toukokuun, eli mitä teen? Vuorotyö kyseessä.
Varaanko hoidon joka päivälle klo 6.15-23.30 varmuuden vuoksi, sillä työ aika vaihtelee tuolla välillä ma-su?
Työvuorot tehdään aina niin että tiedossa on n. 1kk ja 2 viikon välein tulee 2 lisää aina, eli en todellakaan osaa kertoa vuorojani elokuun puoleenväliin asti
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelet asiasta päiväkodin kanssa tietenkin. Emme me täällä järjestä lapsesi hoitoa.
Olen yrittänyt ottaa yhteyttä päiväkodin johtajaan, ei ole paikalla. Hoitajat hokee vaan et täytyy tietää 12.5 mennessä jos haluaa että lapsella on hoitopaikka. Sit kun jankkaan eten voi mitenkään tietää vuoroja, käskee olla yhteydessä johtajaan ja sit sanotaan perään et se on tän ja ens viikon lomalla 🤦♀️
Ap
No sitten pyydät heitä olemaan yhteydessä vastuussa olevaan tahoon. Jonkunhan täytyy sijaistaa johtajaakin?
Meillä kaupunki suositteli lapselle yksityistä päiväkotia, kaupunki maksoi osan palvelusetelillä. Kukaan ei muistanut kertoa, että yksityisessä päiväkodissa on loma heinäkuussa, ei mitään varahoitoa tarjolla eli piti maksaa erikseen lapselle hoitaja. Lisäksi mitään maksualennusta ei saanut, vaikka päiväkoti oli jouluna kiinni 2 vko, samoin koulujen syys- ja talviloman aikaan.
Oli kiva ekana vuonna havaita, että kas, juhannuksesta elokuun toiselle viikolle lapselle ei ole hoitopaikkaa ja kaupunki totesi, että tehän itse valitsitte yksityisen hoidon.