Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs karpit söi tänään aamiaiseksi?

Vierailija
08.08.2008 |

Mulla:

2 tomskua

paistettu muna

4 siivua kinkkua

kourallinen cashew-pähkinöitä

lasi sokeritonta mehukeittoa

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa söin raejuustoa ja kurkkua. Juomaksi vettä

Vierailija
2/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni pala luomujälkiuunileipää, runsaasti voita, oltermannia ja lehtisalaattia. Lisäksi pätkä kurkkua ja pari tomaattia. Muutama manteli ja maitokahvia kaksi kuppia. Niin ja pari retiisiä.

Lounaaksi juustopinaattimunakas ja oman maan salaattia, itsetehty kastike luomuoliiviöljystä, sitruunasta ja dijonista. Pinaattikin omasta maasta :)

Päivällinen auki, luultavasti pestokermataimenta ja höyrytettyjä kasviksia.

Väliin muutama pähkinä kahvin kera,

illalla lasi punkkua ja tummaa suklaata.

Ah tätä elämää miten voi maistuakin hyvältä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalaa ja harvoin kanaa.. Onneksi täällä Englannissa saa luomukanaa :D

Vierailija
4/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja söin paistetun kananmunan + pekonia ja salaattia sekä lasillinen vettä

t. karppaajana viidettä päivää

Vierailija
5/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuttuuko ruokavaliosta viljatuotteet?

Vierailija
6/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on aivan mahtava!! Aloitin skeptisesti, olen kokeillut painonvartijaa ja atkinssia. Noi molemmat ovat vain minulle liian tiukkoja valintoineen. Tämä voi sopia minulle elämäntavaksi.

Ei ole nälkä, ei tee sokeria mieli, saa syödä hyvin, ei väsytä päivällä, jaksan paremmin töissä, mieliala on virkistynyt. Eniten olen huolissani siitä, että syönkö kuitenkaan tarpeeksi, mulla on tippunut neljässä päivässä 2kg painoa. Nestettä ja turvotusta, mutta onko liian nopea tahti? Ja painonpudotuksen sekä tuntee että näkee, myös puoliso.

Vierailija
7/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vältetään hiilihydraatteja joita saa viljoista, perunasta, riisistä, pastasta. Lisätään rasvaa ja kasviksia, ei syödä mitään lighttuotteita.

Noin niin kuin yksinkertaistettuna. www.karppaus.info kertoo lisää.

Vierailija
8/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tätä väsymystä jaksaa?

Vierailija
9/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis pudottaa 5 kg ja toi ruokavalio kuullostaa liian hyvältä:D Olen yrittänyt lukea aiheesta ja keskustelupalstoja saadakseni lisää tietoa. Olen ite ARMOTON leipäihminen (vai olisikohan ne leivänpäälliset?). No joka tapauksessa ajattelin aloittaa saman. Ehkäpä jo tänään. Oon menos koht labraan enkä oo vielä saanu syödäkseni joten ei myöhästä. Ehkä haen pekonia aamupalaks:)

Vierailija
10/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi nektariinia ja kahvia aamiaiseksi.

Ei jaksa keittää munia kun täytyy tästä heti kohta lähteä pojan kanssa terapiaan.

plussaa on ollut, että on jaksanut käydä lenkillä ja iho on muuttunut aivan uskomattomasti. Mulla on aikuisiän akne. Ikää 30v ja naama pahemmassa kunnossa kuin koskaan. Nyt 10 päivässä iho sileä kuin vauvan peppu : )

Kiloissa jumittaa nyt. Kuukautisten pitäisi alkaa näinä päivinä.

Vierailija
11/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg on kertynyt vyötäisille painolastiksi. Katsotaan lähtisikö ne nyt viimein pois ja pysyvästi.

Syöt ne leivänpääliset mutta jätät leivän pois, eikö kuulosta hyvälle? Meetvursti on sallittua:)

Vierailija
12/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi nektariinia ja kahvia aamiaiseksi.

Ei jaksa keittää munia kun täytyy tästä heti kohta lähteä pojan kanssa terapiaan.

Tuossahan kaikki energia tulee suoraan hiilareista...

Vierailija
13/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vielä emmin, koska kuopus 2,5kk on tällä hetkellä täysimetyksellä. Kiloja olisi 10 tiputettavana.

Osaisiko joku teistä karppaajista kertoa, voiko olla karppauksesta haittaa imetykselle? Kun sanotaan ettei saa laihduttaa, kun imettää.

Tykkään myös kovasti limppuleivästä, enkä tiedä mitä voisin syödä tilalla. Lähinnä iltapala on sellainen. Olen toki vähentänyt leivän ja riisin syöntiä. Pastaa syön, mutta se on tummaa. Perunoita en syö kotona enää.

Sen sijaan teen kukkakaalimuusia tai juuressosetta. Myös kasviksia syön paljon enemmän kuin aiemmin.

Vierailija
14/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut joskus aiemmin, mutta olin silloin töissä ja se oli hankalaa kun en voinut kuljettaa mukana omia eväitä. Nyt olen lasten kanssa kotona, onnistuisi hyvin jos vain motivaatio riittäisi.

Vierailija
15/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli purkkia kermaviiliä kera sokerittoman mehukeiton

3 viipaletta rasvaista juustoa

2 mansikkaa

pari kurkkuviipaletta

kahvia punaisella maidolla

Vierailija
16/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöttekö hedelmiä? Marjat ilmeisesti ok ...entäs kirsikat.

Kasviksista mietityttää esim herne ja pavut joissa on kai paljon hiilareita

-Kiitti

Vierailija
17/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipä on just siitä hyvä, että se on helppo ottaa ja syödä. Pitää vaan keksiä itselleen sopiva vaihtoehto sen tilalle. Partaäijäjugurttia, marjarahka, salaattia juustoilla. Karppisivuilla hyviä ruokaohjeita alkuun.

Vierailija
18/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(manteleita, hassel-, cashew- ja saksanpähkinöitä) Syön aamuisin vain vähän.

Vierailija
19/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerittomat jugurtit? Rahka? Saako niitä syödä tuossa karppiruokavvaliossa?

Vierailija
20/34 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kannattaa täyttää hiilihydraattikiintiönsä mieluummin kasviksilla, jotka ovat ravinteikkaampia kuin maitotuotteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi