Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Intian koronatilanne

Vierailija
06.05.2021 |

Oletteko huolissanne?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0997bf89-2793-43b9-842a-f441495e8315

"Reutersin mukaan miljoonia maskittomia intialaisia osallistui vielä maaliskuun aikana uskonnollisiin juhliin sekä Modin, Bharatiya Janata -kansanpuolueen tai oppositiopoliitikkojen järjestämiin tilaisuuksiin"

Palautetta Reutersille jos tiedot ovat vääriä.

Muussa tapauksessa inkkarit marinoitukoon omassa liemessään jonka ovat itse varoituksista huolimatta keittäneet.

Vierailija
22/25 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen päivittäin tekemisissä intialaisten ja nepalilaisten kanssa. Kyllä nuo kansakunnat on semmoista porukkaa, että itse ovat syyllisiä tilanteeseen.

Mulla on ollut kauheaa vääntöä heidän kanssaan koronasuojaustoimista kuukausikaupalla, nyt vasta alkavat vähän yrittämään, kun on sukulaisille ja ystäville tullut sairastumisia. Eikä vieläkään se maski pysy naamalla niin kuin pitäisi, milloin roikkuu nenän alla, milloin leuassa...

Jokaisella intialaisella kenen kanssa olen koronasta puhunut, on omat perustelut miksi korona ei voi tarttua juuri häneen. "Olen positiivinen, sanon itselleni joka aamu että tänään korona ei tartu minuun." "Minä urheilen, minä olen niin terve ja immuuni ettei pöpöt tartu minuun." "Ei korona tai sukupuolitaudit tartu yläkastisiin, tarttuu ainoastaan köyhiin ja alakastisiin". Jne. Jne. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nepalin pääministerin K. P. Sharma Olin kommentit, joiden mukaan mausteinen ruoka tai guavanlehdet voivat suojella koronalta.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/67904ee0-c12d-4dc8-b915-619090fd0c89

Vierailija
24/25 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei edes todellista tilannetta Intiassa tiedetä. Ei jaksa olla huolissaan. Itsehän ovat soppansa keittäneet.

Ei se nyt aivan noin mene! Sieltähän se intian haudutuskattilasta varmimmin lähtee taas liikkeelle ties minkälaisena muunnoksena.

Sinä se jaksat. Ei kukaan muu jaksa enää panikoida feikkipandemiasta.

Feikkiä se on sinulle siihen asti, kunnes sinä tai läheisesi sairastuu ja joutuu hengityskoneeseen. Siinä vaiheessa sitten vasta panikoidaan, että kuoleeko vai ei.

Vierailija
25/25 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään K-kaupassa ja meinasin ostaa viinirypäleitä. Ne olikin Intiasta. Jäi kyllä ostamatta.