Harrastatteko te yhdyntää kuukautisten aikana?
Kommentit (36)
Kyllä harrastamme. Riippuu kuukautisten vaiheesta, pahimpina vuotopäivinä koen seksin kivuliaaksi. Muuten voi laittaa vaikka pyyhkeen alle tai hoitaa lempimisen suihkussa.
Kuukautisten loppuvaiheessa olen harrastanut seksiä ex-mieheni kanssa. Tuntui hyvältä.
Harrastan. Seksihaluni ovat silloin suurimmillaan.
N32
Toki.
Mutta en kylläkään vaimon kanssa.
Jos se on kumppanille ok, niin mielellään. Itse olen erityisen halukas kuukautisten aikaan, muuten tuntuu samalta kuin muulloinkin. Pyyhe alle, jos sängyllä touhutaan, niin ei sotkeennu sänky ja vuodevaatteet. Tai sitten ihan suosiolla kylppärissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuukautisten loppuvaiheessa olen harrastanut seksiä ex-mieheni kanssa. Tuntui hyvältä.
Oliko mies ex jo silloin?
Tumma pyyhe alle. Ilmeisesti on suositeltavampaa/terveellisempää touhuta nainen päällä, mutta muuten ei mitään erityistä säätöä tarvita.
Parasta just silloin. Hoidetaan hommat suihkussa, niin jälkien siivous on helppoa.
Ei ole kuukautisia enää, mutta squirttailen herkästi, joten paksu pyyhe aina alla, toimineen menkkoihinkin.
Ei ollut ex-mies vielä silloin. t.nro 4
Vierailija kirjoitti:
Tumma pyyhe alle. Ilmeisesti on suositeltavampaa/terveellisempää touhuta nainen päällä, mutta muuten ei mitään erityistä säätöä tarvita.
Miten se on muka suositeltavaa tai terveellisempää nainem päällä??
Ihan en kyllä tota väitettä osta.
Blody cunt kirjoitti:
Kyllä. Satananpalvoja mieheni kiihottuu verestä. Mitä enemmän veri lentää yhdynnän aikana sen enemmän hän kiihotttuu.
Olet siis mies ja sinun miehesi vetää sinua pyllyyn, jonne on ensin kaadettu sian verta? No hyhhyh. :O
Ei harrasteta, kumpaakaan ei oikein nappaa siivota verta. Mua ei edes oikein haluta menkkojen aikana.
No hyi! Sama kuin harrastais seksiä ripulin aikana.
Vierailija kirjoitti:
No hyi! Sama kuin harrastais seksiä ripulin aikana.
Ripuli on paras liukaste ja kiihoke!
SETÄ SPERMA
kerran hinasin jonkun säädöön himaan joka imi sitä ennen lerssiä kapakin vessassa ja loistoajatus oli vetää mällit perään sille kotona ja se kertoi että oli kk no heitin punaisen muijan pyyhkeen alle ja aloin tikata ja verta alkoi kirnuamaan niin että sitä sisääntyönnölläkin roiskui makkarin tapetille ennenkuin sain kirnuttua mällit ineen heh
Ei. Ei tee mieli eikä tunnu hyvältä.
Kyllä. Satananpalvoja mieheni kiihottuu verestä. Mitä enemmän veri lentää yhdynnän aikana sen enemmän hän kiihotttuu.