Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan miettineet, miksi ihmiset ovat palstalla niin ilkeitä?

Vierailija
06.05.2021 |

Juuri luin ajatustenvaihdon, jossa joku kertoo saaneensa lapsensa yli nelikymppisenä. Häneltä kysyttiin, tuliko kretiinejä. Minusta uskomattoman ilkeästi sanottu.

Mistä ilkeys voi johtua? Sehän on palstalla yleistä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiiä 

Vierailija
2/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun voi kirjoitella nimettömänä, moni sylkee suunsa puhtaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu persuista. Persut ovat ilkeitä. Persut ovat pilanneet tämän palstan.

Vierailija
4/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla ilkeä täällä, koska normaalielämässä olen vässykkä. Saa vähän vaihtelua.

Vierailija
5/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kretiini?

Vierailija
6/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Tuntuu ettei minkäänlaista keskustelua voi aloittaa ilman että aletaan haukkumaan tms.

Vierailija
7/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmisistä on pohjimmiltaan ilkeitä mutta harva kehtaa näyttää sitä oikeassa elämässä.

Vierailija
8/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse olen tosielämässä kohtelias. Tosin sanon kyllä päin naamaa ilkeästikin, jos on aihetta. Palstalla olen kohtelias, eikä täällä tule ilkeiltyä, vaikka joku päätään aukoisikin. En kai vaan ota näitä juttuja täällä niin vakavasti.

Vierailija
9/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä! Mietitty on, eikä miettiminen mitään auta....ilkeitä monet ovat.

Tosiaan ekan sain 43v., eikä kivalta yhtään tunnu, että ei "hyväksytä", vaan keskustelu on moittivaa ja ilkeilevää.

Jotkut tosin ovat tosi ymmärtäväisiä ja sydämellisiä, mutta pääasiassa tyrmätään....eikä ole vaan tän palstan ongelma.....ymmärrystä ei tosiaan löydy, kun on "yli-ikäinen"....

Vierailija
10/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätemisen tarve. Ensin joku tulee pätemään vajavaisilla tiedoilla, sitten seuraava korjaa tylysti ja pätee lisää.

Vierailija
11/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat tylsistyneitä.

Vierailija
12/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole persu vaikka olen ilkeä.

Vierailija
13/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet purkaa pahaa oloaan. On helppoa räksyttää anonyymisti, jos ei tosielämässä voi sanoa kellekään poikkipuolista sanaa. Lisäksi kaikenlaisten mt-potilaiden määrä on varmasti noussut sinä aikana (noin 15 vuotta) kun olen itse täällä palstaillut. Valitettavasti asiallisiin aloituksiin ei enää saa juuri lainkaan kommentteja - ainakaan asiallisia - mutta kaikenlaisiin julkkisten ruotimisaloituksiin tulee viestejä tuhansia ja tuhansia. Kaiken kaikkiaan siis keskustelun taso on mennyt alas kuin lehmän häntä. Ja päälle siihen vielä välillä mode, jonka toiminta lyö vertoja erään mielipuolisen sotaherran valtakunnan aikaiselle sensuurille.

Vierailija
14/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat.

Vierailija
15/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä ei voi sanoa ihmisille että he ovat tyhmiä. Anonyyminä voi.

Vierailija
16/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa kommentointi ilman kirjautumista? Ja täällä on aivan varmasti tietty ryhmä aktiivisena kommentoimassa, eli ovat perus tuomitsevia/negatiivisia aina ja ottavat suureen osaan keskusteluista kantaa.

Ei täällä varmaan kovin suuri vaihtelu ole kommentoijissa jotka niitä asiattomuuksia laukoo.. Usein kamalimmat kommentit tulee vielä sellaisiin kellonaikoihin, että normaali työssäkäyvä ei ole edes palstailemassa silloin.

Sivistys on asiattoman kohtelun pahin vihollinen. Epäilen että nää tuomitsijat ei ole niitä sivistyneimpiä ihmisiä...

Vierailija
17/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, että kävipä tänään sama ajatus mielessä. Mietin samalla yhteiskunnan tilaa, että heijasteleeko sitä.

On tosi kurjaa, että keskustelupalstojen päätteeksi keskustelijat alkavat riitelemään, syyttelemään ja toisiaan haukkumaan tms.

Lisäksi on montaa epäasiallista ja syyttelevää tyyliä, ellei oma elämäntilanne kohtaa kirjoittajan kanssa, joten ei edes haluta ymmärtää, vaan alapeukut heiluu ja keksitään epämääräisiä väitteitä toisen osapuolen elämästä.

Huohh.....todellista, mutta niin harmillista.

Itse en koe olevani ollenkaan vanha saamaan lapsen 43-vuotiaana, tosin vaikuttaa siltä, että toista ei taida tulla enää näin lähes 50-vuotiaana.

Vierailija
18/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat tylsistyneitä.

Psykopaatit alkavat ilkeillä tylsistyessään.

Vierailija
19/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaa kommentointi ilman kirjautumista? Ja täällä on aivan varmasti tietty ryhmä aktiivisena kommentoimassa, eli ovat perus tuomitsevia/negatiivisia aina ja ottavat suureen osaan keskusteluista kantaa.

Ei täällä varmaan kovin suuri vaihtelu ole kommentoijissa jotka niitä asiattomuuksia laukoo.. Usein kamalimmat kommentit tulee vielä sellaisiin kellonaikoihin, että normaali työssäkäyvä ei ole edes palstailemassa silloin.

Sivistys on asiattoman kohtelun pahin vihollinen. Epäilen että nää tuomitsijat ei ole niitä sivistyneimpiä ihmisiä...

EI johdu vapaasta kommentoinnista ilman kirjautumista! Ärsyttää aivan suunnattomasti, kun te perseenreikien paapojat kehtaatte väittää niin! Palstoilla, joilla ei ole persuja, kommentointi on asiallista ja ystävällistä, vaikka mitään kirjautumista ei olekaan. Eikö olisi jo aikaa myöntää se tosiasia, että ilkeys johtuu persuista, ei mistään kirjautumisista!

Vierailija
20/45 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas ilkeästi sanottu. Palstan vakio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi