Äidin osa
Onko kukaan muu miettinyt, että mitä kaikkea suomalaiselta naiselta vaaditaan.
Mitä on nettiä ja lehtiä lukenut, niin ainakin äiti-ihmisen seksuaalisuus on vain miehen tyydyttämistä varten. Synnytyksen jälkeen pitäisi mahdollisimman nopeasti avata haarat, jos synnytyksessä tullut vaurioita, niin monet vähättelevät niitäkin, pääasia että mies nauttii, ja heiiiii...onhan sitä muutakin seksiä kuin yhdyntä (vaikkei se tyydyttäisikään naista) oman alapään ulkonäköä ei saa surea, koska se on pinnallista, miehelle on pakko antaa seksiä vaikkei itseä huvittaisi hormonien takia koska muuten mies on oiketettu pettämään ja jättämään. Että tälläinen pintaraapaisu yleisestä ilmapiiristä. Onneksi kuitenkin monella parilla oikeasti asiat paremmin tosielämässä.
Ja toinen juttu on sitten naisen osa yhteiskunnallisesti. On sittebn mikä tahansa lama, niin ekana mietitään, että miten saadaan äidit tekemään vielä enemmän yhteiskunnan eteen ja miten heistä voi karsia. Ylipäätään hoitopäivä+työkuviot on järjettömän vaikea yhdistelmä.
En kyllä yhtään ihmettele, että syntyvyys laskee.
Kommentit (11)
Mulla on kolme lasta
Mulla on hyvä mies, koka on kiinnostunut mun seksuaalisesta tyydyttämisestä
Mulla on koulutus
Mulla on työ
Mulla harrastus
Ja mulle tulee Hesari
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme lasta
Mulla on hyvä mies, koka on kiinnostunut mun seksuaalisesta tyydyttämisestä
Mulla on koulutus
Mulla on työ
Mulla harrastus
Ja mulle tulee Hesari
Niin ja mä olen äiti ja nainen.
Onko tästä oikein tutkimus vaiko joidenkin naisten vinkunaa? Jos netissä tai jossain lehdessä joku nainen marisee että mies vaan vonkaa seksiä ja ihan on pakko antaa, niin kuinka yleistä se on oikeasti?? Ja miten naiset on pakotettu tekemään laman aikana yhteiskunnan eteen enemmän? Anna esimerkki.
Naisena mua rasittaa nämä tyhjänpäiuväiset ruikutukset jossa kaikki on aina miehen vika. Ei kenenkään naisen oo pakko suostua esim. niihin petipuuhiin paikat kipeenä, ei tarvi uhriutua.
Ja olettamus tulee ...mistä ja miltä vuosisadalta?
Vierailija kirjoitti:
Ja olettamus tulee ...mistä ja miltä vuosisadalta?
No, viime vuosisadalta, 1900-luvulta kaimmaar.
Hm, mä tulin äidiksi 20 vuotta sitten, eikä kuulosta tutulta. Ehkä ennen sitten oli paremmin.
Seksi on kivaa edelleen. Sosiaalisille paineille pitää oppia antamaan piutpaut, niitä riittää.
T:Ei ensimmäistäkään mokkapalaa
Niin ja lamaassa arvuutellaan saadaanko naiset kohta taas riisuuntumaan enemmän rahasta.
Ei se mies aina kysy. Kukahan huolii ketään sellaisen jälkeen.
Ap:lla on on joku oma kupla. En tunnista omaa arkeani tuosta.
Mistä sä oikein puhut?