PATAPUM
Minkä ikäiseksi saakka/kuinka painavaksi olette oikeasti kantaneet lastan siinä perus-Patapumissa. Kun siinähän sanotaan, että menisi 20 kg/4-v saakka, niin meneekö oikeasti. Vastaavasti kuinka pientä olette pienimmillään kuljettaneet taapero-repussa? Kaikki muutkin kommentit Patapumista ja muista repuista/rinkoista kiinnostaa. Ja onko kellään tietoa, löytyykö Tampereen lähistöltä mistään Patapumia testattavaksi?
Kommentit (3)
Heippa,
meiltä löytyy ergo. Olen tykännyt siitä paljon ja mies myös. Minä tykkäsin vauvaa kantaa liinassakin, mutta mies ei siitä innostunut. Meidän tyttö on nyt 1,5-v ja harvoin tullut nyt käytettyä. Jos lähdemme metsään, niin laitan reppuun ja yksi päivä vietiin yhdessä yöpuku päällä pyykit narulle kuivuun... Väittäisin, että jaksaa ergossa hyvin kantaa isompaa ja painavempaa lasta. Meidän tyttö on nyt 10kg eikä kantaminen selässä tunnu juuri missään. Mielestäni reppu on helppo ottaa mukaan pidemmälle reissulle tulevaisuudessa, jos se 4v kuitenkin väsyy pitkällä matkalla. Meillä repun ostoon vaikutti myös se, että toinen olisi saanut tulla heti perään enkä kaksosten vaunuja olisi halunnut hankkia.
Ittna ja Typy 1,5v
Niin meillä ergo ollut käytössä 3kk eteenpäin, niin kuin ohjeet sanoo... Kokeilimme myös rintareppua, joka ei ollut kyllä mistään kotoisin. Todella painava ja epämukava kantaa...
Ittna
esikoinen on 3 v ja 15 kg, olen kerran kokeillut kantaa edessä. oli epämukavaa enkä käsitä miksi isoa tervettä lasta pitäisi kantaa???
repussa voi myös selässä kantaa ja asento on oikea.