Onko nyt liikkeellä jotain loppumatonta yskää?
En jaksa enää yskiä. Voimat ihan loppu! Minulla ja pennulla ollut joku sellainen tauti, että juuri kun tuntuu että se loppui, alkoi ihan sairas yskä joka vaan jatkuu ja jatkuu. Ja ei ole koronaa. Toivon jo että kuolen ennen seuraavaa yskänpuuskaa.
Kommentit (28)
Minde minde kirjoitti:
Maskeista johtuu. Monella tutulla tuota kurkun karheutta ja pitkittynyttä yskää. Itse en ole vaippaa naamalla käyttänyt kertaakaan ja terveenä olen pysynyt.Älkää käyttäkö maskia ja huomaatte että on heti helpompi hengittää.
Minä en käytä jotain täysin turhaa maskia siksikään kun se laittaa yskimään tauotta. Menee koko humpuukin idea jo siinä jos se päässä levittääkin jotain tautia. Pidän limani ihan omassa nielussani enkä kylvä niitä ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tuollainen viime vuoden tammi-helmikuussa eli silloin kun Suomessa ei ainakaan virallisesti ollut koronaa muuta kuin se kiinalainen eristyksessä.
Minulla oli myös silloin. Sitten paljastui hinkuyskäepidemia alueellamme ja sitähän se oli. Ei tule maskeista, eikä ole koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tuollainen viime vuoden tammi-helmikuussa eli silloin kun Suomessa ei ainakaan virallisesti ollut koronaa muuta kuin se kiinalainen eristyksessä.
Minulla oli myös silloin. Sitten paljastui hinkuyskäepidemia alueellamme ja sitähän se oli. Ei tule maskeista, eikä ole koronaa.
Asutko pääkaupunkiseudulla?
Vierailija kirjoitti:
Kun sain koronan, yskä tuli vasta jälkiköteen, melkein kuukauden päästä. Sitten se jatkui ja jatkui. Nyt se on kestänyt jo vuoden. Alkuksi ekoina viikkoina ei tullut yskää ollenkaan, vaan se oli aluksi tavallista kovemman flunssan kaltainen vain ja sitten parani pariksi viikoksi kokonaan ja palasi sitten yskän muodossa. Se yskä.on sellaista vähän väliä jatkuvaa pientä kevyttä yskäisyä, joka kuulostaa varmaan ärsyttävältä tekoyskältä muiden mielestä, ei siis mitään kovaa ja limaista yskää.
koronan lisäksi on muitakin viruksia. korona ihan selvösti sulla parani mut joku toinen virus tuli myöhemmin ja on sitkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Korona.
Ennemminkin mykoplasma. Ei ainakaan amoksilliini auttanut minua ollenkaan.
no taitaa olla 4vk ei vielä riitä,..usein pistää nieluun / kurkkuun ennenkuin yskä tulee. myös suklaa ruvennut yskittään/ärsyttään. poskiontelutulehdukseen syöty jo antibiootit 2vk sitten
Saattaa olla mykoplasma kyseessä.