Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi posti ei toimita paketteja?

Vierailija
06.05.2021 |

Onko jollain käsitystä miksi posti ei toimita paketteja? Jo tullatut ja vapautetut paketit odottaa uudestaan tullausta ja postissa kukaan ei tiedä mistään mitään?
Eikö postilla oli lakisääteinen velvoite toimittaa näitä paketteja?

Posti hoi, tehkää asialle jotain!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postissa ei toimi mikään, koko eu:n ulkopuolelta tulevien postien käsittely / tullaus on ihan kaaoksessa. Hyvä jos saat pakettiasi ikinä.

Hyvä Posti! Parasta verorahojen käyttöä.

Vierailija
2/7 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko suosia kotimaan palveluja ja ostaa täältä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta käyttää mitä tahansa muuta kuljetusta kuin postia jos pääsee valitsemaan.

Vierailija
4/7 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole posti toimittanut pakettia perille vuosiin. Lähetyksenseurannassa lukee, että kuljetuksessa vastaanottajalle, mutta sitten se vaihtuu, ettei vastaanottajaa tavoitettu, vaikka olen kokoajan ollut ikkunassa kärkkymässä, eikä postia tullut. Ei edes tullut lähellekkään. Lukuisista valituksista huolimatta homma toistui ja itse jouduin noutamaan paketit postipisteitä. Onneksi nykyään voi lähikaupasta lokerosta noutaa.

Vierailija
5/7 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo vanha vitsi, mutta tulkoon nyt taas sanottua: korona olisi kannattanut antaa Postin hoidettavaksi; taatusti olisi kadonnut ihan muutamassa päivässä.

Vierailija
6/7 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta käyttää mitä tahansa muuta kuljetusta kuin postia jos pääsee valitsemaan.

Paitsi PostNordia. Se on vieläkin karmeampaa sekoilua.

Vierailija
7/7 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole posti toimittanut pakettia perille vuosiin. Lähetyksenseurannassa lukee, että kuljetuksessa vastaanottajalle, mutta sitten se vaihtuu, ettei vastaanottajaa tavoitettu, vaikka olen kokoajan ollut ikkunassa kärkkymässä, eikä postia tullut. Ei edes tullut lähellekkään. Lukuisista valituksista huolimatta homma toistui ja itse jouduin noutamaan paketit postipisteitä. Onneksi nykyään voi lähikaupasta lokerosta noutaa.

No tuo noutopisteeseen vieminenhän on erinomaista palvelua. PostNordin versio on muuten sama "vastaanottajaa ei tavoitettu" tms., mutta he eivät vie pakettia minnekään noudettavaksi, vaan perämörönperseen teollisuusalueella olevalle terminaalilleen, josta ei saa tulla noutamaan mitään. Mistä se sitten parin viikon hilloamisen jälkeen palautetaan takaisin lähettäjälle.

Asiaskaspalvelun kautta asiaa voi yrittää selvitellä, mutta a) sinne ei yleensä saa yhteyttä ja b) jos joku jostain ihmeen syystä vastaa puhelimeen, niin mikään aspan kanssa sovittu ei vaikuta jakeluun mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän