Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävyys varatun miehen kanssa vaimon tietämättä

Vierailija
08.08.2008 |

Minulla on paljon miespuolisia ystäviä ja luulene, että kaikkien puoliskot eivät tiedä kaikkea meidän yhteydenpitoa ja yhden lakimiehen puoliso ei tiedä ollenkaan. Olen yrittänyt miehelle sanoa, että kertoisi kotona, mutta mies ei suostu. Mikäpä minä olen aikuista miestä pakottamaan. Voihan olla, että miehelle ystävyytemme on tärkeää ja vaimo on oikeasti sairaalloisen mustasukkainen. Tai sitten miehellä on menneessä jotain viritelmiä joidenkin naisten takia, jolloin pelkkä yhdistelmä naispuolinen ja ystävä on täysin mahdoton yhtälö puolisolle ymmärrettävästi.

Oma mieheni tuntee kuitenkin minun ystäväni enkä mieheltäni selän takana puuhaile mitään - en tosi kaikista asioista raportoi, mutta en nyt muidenkaan ystävien peräpukamista ympäri kyliä raportoi. Mutta eittämättä jos minun miehellä olisi joku salainen nainen jossain, niin suuttuisin siitä 100x enemmän kuin että avoimesti olisi joku naispuolinen ystävä. Pääsääntöisesti ajattelen kuitenkin, että jotain hämärää pitää olla, jos ei kotona kerrota. Minun ja tuon ystävän välillä ei ole, mutta ehkä hämärää on ollut muiden naisten kanssa ja se selittää asiaa...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin mukavaan varattuun mieheen. Olemme tavanneet päivällä katukahvilassa ja jutelleet. Olemme chattailleet ja puhuneet puhelimessa. Meillä keskusteluaiheita riittää. Olemme päättäneet pysyä kaverilinjalla, emmekä livetä muuhun, vaikka muuhunkin saattaisi olla kiinnostusta, mutta emme halua rikkoa parisuhdetta. Aiomme tavata vastaavalla tavalla myös jatkossa.

Miehen vaimolle ei meidän yhteyksistä kerrota, koska hänellä ei todennäköisesti riittäisi ystävyydellemme ymmärrystä.

Kuulostaako tämä mahdottomalta yhtälöltä?

Vierailija
2/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaimo ikinä usko, että olette salailleet vain viatonta ystävyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hällä taitaa olla ajatuksia muustakin kuin vain kaveruudesta.

Ajattelee että on saanut sut koukkuun ja kohta voi vetää sut "nautittavaksi"

Vierailija
4/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko?

Vierailija
5/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on pettämistä tai ainakin väärin, mitä ei voi tehdä puolison silmien alla.

Vierailija
6/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveripohjalta kuullosta olevan jos joku viritys on taustalla. Sikamaista!

Vierailija
7/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi tapaamisista naispuolisen kaverin kanssa ja yhtenä iltana vei sitten ravintolaan ja kertoi siellä siitä. Suutuin todella paljon jo ensinnäkin siitä, että piti tulla yleiselle paikalle kertomaan asiasta, jotta pääsisi helpommalla.

En siis ollenkaan pitänyt tästä ystävyyssuhteesta kun tiesin, että tämä nainen halusi enemmänkin kuin kaveruutta (olin kuullut pari puhelua vierestä, kun mies selitti ettei voi lähteä jonnekin kun on minun kanssani ja tämä nainen oli erittäin närkästynyt ja ivallinen meidän koti-illasta). Tiedän, että heillä oli vuosia aiemmin ollutkin seksisuhde, joten tämä siinä lisänä ei mitenkään auttanut tilannetta.

Mutta se tässä oli positiivista, että mies ylipäätään kertoi. Jos ei olisi kertonut, niin en kyllä koskaan olisi asiaa saanut tietää! Lopulta kävi niin, että kerroin miehelle etten heidän kaverisuhteestaan pidä (johtuen siitä aiemmasta seksisuhteesta) ja mies lopetti tapailut sen naisen kanssa.. Soittelevat silloin tällöin mikä on ihan ok.

Vierailija
8/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittikin ja pysi lounaalle. Käytiin, ei siinä ihmeitä ja olin vakaasti päättänyt että kavereina pysytään. Mutta kun tutustuimme paremmin toisiimme päivittäisin mailein niin ei toiseen voinut olla rakastumatta (tämä mies tosin oli kuulemma sitä jo eka kerralla kun oli nänhyt minut n. 2v sitten). Ja nyt tilanne on se että mailailemme ja tekstailemme päivittäin ja seksiä meillä on n. kerran vkossa/kahdessa...että sellanen ystävyys siitä sitten kuitenkin lipsahti vaikka en olis ikinä itsestäni kuvitellut. Ja nyt olemme molemmat julmetun rakastuneita, mutta perheitämme emme aio hajoittaa. Mieheni tietää "ystävyydestämme" mutta ei toki sen laatua ja tämän miehen vaimo tietää että miehellä on joku toinen (molemmilla heillä on jo ollut pidempään) mutta ei tiedä kuka ja olen kyllä tämän vaimonkin tavannut muutamaan kertaan eri tilaisuuksissa.

Että jos haluat välttyä tältä vaaralta niin älkää ainakaan tapailko tai viestitelkö joka päivä...

Vierailija
9/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain siinä on väärää.

Vierailija
10/14 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja mies voivat olla oikeasti kavereita. Milestäni voi olla myös sellainen kaveruus, jossa on tunteita pinnan alla, mutta niille ei vaan yksinkertaisesti anneta tilaa.

Minulla oli työpaikalla tällainen kaveruus, joka kuitenkin muuttui joksikin muuksi, kun kumpikin oli sinkkuja.

Vierailija
11/14 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. vaimo

Vierailija
12/14 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä on todella hyvä ystävä, kun olin naimisissa raja oli selvä

ja tarkka, mutta kun mieheni otti eron. ollaan kokeiltu miten meillä

toimis mutta taitaa jäädä ystävyydeksi ja nyt tiedämme sen varmasti

mutta parempaa ystävää saa hakea

Vierailija
13/14 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen taustasta tiedän sen verran, että aiemmassa liitossaan oli useamman kerran uskoton, mutta nykyisessä liitossaan ei ole koskaan pettänyt. Hän luottaa myös minuun, että olen samassa linjassa hänen kanssaan, ettemme ajaudu pettämään hänen nykyistään.

Vierailija
14/14 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pettämistä, psyykkisesti että fyysisesti.

Mitä tykkäisit, jos oma mahd. miehesi käyttäytyisi noin?

Lopeta tuo, kun se vielä on mahdollista ketään satuttamatta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi