Myönnän, että en enää usko romanttiseen rakkauteen
Voi tietysti olla, että mulla on ollut vain pas*a säkä.
Mutta olen tavannut/ ollut suhteessa vain itsekkäiden naistenkanssa. Oli alkuhuuma mitä tahansa, lopulta on ollut kyse vain heistä, heidän urastaan / tarpeistaan jne.
Ja kyllä, olen syyllinen itsekin, sillä annoin tämän tapahtua.
Kommentit (13)
Vähän samat fiilikset, mutta olen nainen. :(
Yhteinen nimittäjä löytyy peilistä aina kun henkilö törmää vain yhdenlaisiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samat fiilikset, mutta olen nainen. :(
Valitettavasti elämä kyynistää monet meistä :(
AP
Miksi sellaiseen pitäisi uskoa? Turhaa taikauskoa.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi tappaa romantiikan.
Ap pääsee asiaan.
Eiköhän se iän myötä tapahdu monille meistä, jotka sählätään useimmissa parisuhteissa. Traumat tuppaavat jäämään ja kyynisyydestä on erittäin vaikeaa päästä kokonaan eroon.
En minäkään usko. Olen tullut petetyksi jokaisessa parisuhteessa. En enää edes kykenisi "oikeaan" suhteeseen.
N39
Romanttinen rakkaus on vain elokuvaklisee. Miksi aikuiset eivät tiedä sitä?
Tarkennan termiä, että pysyy aiheessa. Romanttinen rakkaus pitää sisällään myös eroottisen kiintymyksen.
Olen itse edelleen hyvin rakastunut puolisoni, mutta hänen osaltaan kyse on enemmän lähemmäisenrakkausesta kuin romanttisesta rakkaudesta, eli ilman suhteen eroottista puolta, mitä kaipaan edelleen.
Taisto Tammi : Pettäjän Tie
2:n ja 3: s Säkeistö
En tyttöni sua tiennyt petturiksi
En tiennyt että valoja sä vannoit vaan
Pettäjän tie, on tuskainen käy harhaan
Vei valhees sun mun eloni ainaiseks
Vaan en sua soimaa, tuskaas itse kannat
Olet kohtalosi orja, mä tiedän sen
Ei palaa koskaan mennyt onni meille
Vaan unhoituksen…
Näinkö kävi kuten tässä laulussa ?
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen nimittäjä löytyy peilistä aina kun henkilö törmää vain yhdenlaisiin ihmisiin.
Tämä sattuu koska on totta.
Mulla lukee otsassa "helppo ja tyhmä" vaikka olen ollut vain kahdessa oikeassa ja oikeassa pitkässä suhteessa. Nämä viritelmät jotka ovat tulleet myöhemmin, ovat noudattaneet tiettyä kaavaa joten mun otsassa on pakko lukea helppo ja tyhmä joka paljastuessaan epätodeksi, on saanu jannut raivon valtaan.
Ja kun uudestaan ja uudestaan (3) samassa jamassa niin hei kyllä vika on mussa. Mitä viestitän? Mitä annan ymmärtää?
Nyt on tyylin muutos menossa.
Ehkä löydän kumppanin itselleni jonka mielestä olen parasta mitä elämässä on tapahtunut ja sama toisinpäin.
Lapset on tehty. Elämänkumppani hakusessa. N40+
Sulla on ollut paska säkä. Ei se välttämättä ole ikuisesti sitä samaa.
T: edelleen pöhkörakastunut vanha vaimo