Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tilaat jostain verkkokaupasta jossa ilmaiset toimituskulut tietyn summan täytyttyä, yritätkö ostaa sen yli?

Vierailija
05.05.2021 |

Minä yleensä aina pyrin ylittämään sen ilmaisten toimituskulujen rajan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskooko karhu metsään?

Vierailija
2/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka lähellä olen ilmaisten postikulujen rajaa. Jos tilaan juttuja tyyliin parillakympillä tms ja ilmaiset postarit saa kun tilaa yli viidelläkympillä, niin en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Jos ostos on tyyliin kympin ja kulut pari euroa, en välttämättä jaksa erikseen lähteä kasaamaan kamaa 50 edestä jotta parin euron postimaksua ei tarvitsisi maksaa. Eri asia jos se raja on lähellä ja löytyy jotain mitä haluan/tarvitsen niin sitten luulatavasti kyllä.

Vierailija
4/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on joku älytön summa, joten en. Vain Deciemiltä olen pyrkinyt tuohon, kun siellä on 25€

Vierailija
5/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos hinta postitettuna menee yli alennusmäärän.

Vierailija
6/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yritän tilata niin että saan postikulut pois mutta ostan vain sellaista mitä oikeasti tarvitsen ja käytän eli en turhanpäiväisyyksiä kuitenkaan.

Vierailija
7/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos tilaan jotain vitamiineja, muita lisäravinteita ja syötävää, joita tiedän tarvitsevani myöhemminkin. Sama tilata kerralla enemmän, säilyvät kauan. En, jos tilaan esim. vaatteita enkä tarvi enempää. Se on säästöä, kun en tilaa sitä ylimääräistä rättiä kaappiin, vaikka postikulut joutuisinkin maksamaan. Jos taas tilaan paikasta josta saa vaikka elektroniikkaa ja syötävää ja postikulujen raja on lähellä, niin saatan lisätä koriin jotain syötävää että raja ylittyy, mutta elektroniikkaa en tilaa enempää kuin tarvin. 

Vierailija
8/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en kymppiä kuljetuksesta maksa, joten lisään kamaa kolmella kympillä ja säästän.

Vierailija
9/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kaupan myymistä tuotteista ja erotuksesta. Jos vaikka jostain tilaan jonkun kahden kympin pikkuhärpäkkeen ja ilmainen toimitus on 80 euron tilauksessa, en todellakaan lähde tavoittelemaan sitä. Sen sijaan vaatekaupasta saatan heräteostaa ylimääräisen vaatteen.

Vierailija
10/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä sellaiseen mitään huomiota. Tilaan mitä tarvitsen ja maksan mitä tarvitsee.

11/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en kiinnitä tuollaisiin huomiota, vaan tilaan mitä tarvitsen. En ole varakas, mutta muutaman euron tähden en tee muutoksia suunnitelmiini.

Vierailija
12/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi gluteenittomia jauhoja tilaan aina niin paljon että ilmainen kuljetus (usein vielä kotiin tuotuna). Tämä koska niille jauhoille käyttöä jatkossakin ja minulla säilytystilaa isommallekkin määrälle. Näinkin joudun tilaamaan lisää muutaman kuukauden välein.

En kuitenkaan tilaa mitään turhaa saadakseni ilmaiset postikulut. Vain sellaista jolle käyttöä.

Vierailija
13/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmaiset postimaksut saa 80 euron ostoksesta, niin 75 euron ostoksen päälle olen valmis ostamaan jotain, muuten en.

Vierailija
14/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonko pitää ostaa lisää. Usein jotkut sukat riittää ja niitä menee aina, niin otan. Kymppejä en ala kerätä kasaan. Mä säästän vitosen bensoissa jo siinä etten lähde kaupungista ostamaan.

Vierailija
15/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tilaan.

Jos tilaan jotain mitä tarvitsen jonkun ajan päästä kuitenkin lisää tai käytän koko ajan ostan kerralla niin paljon että ei tule postikuluja.

Maksan toki välillä mielelläni postikulut välttääkseni sen vaivan että ravaan kymmenessä kaupassa etsimässä jotakin. Sama jos olen jo säästänyt postikulujen verran tai enemmän tilaamalla netistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän