12-vuotiaalla fritsu kaulassa...
Puhuttelun pidin. Kuulema muutkin niin tekee. Siis ala-asteella! Huhuh. Poika sanoi että ei ehkä niin tykkää pussata, mutta kun kaveritkin. Että sellasta täällä.
Kommentit (18)
Surullista jotenkin tuo että itse ei niin tykkää mutta pakko kun muutkin sitä tekee. Onneksi omalla tytöllä on ihan erilainen kaveripiiri.
ymmärrän ettei se äitinä kivalta tunnu, mutta eipä tuo toisaalta kovin vaarallistakaan ole, eikös teini-iässä kuulukin kokeilla tuollaisia viattomia tyhmyyksiä
Puhuttelisin minäkin. On vielä kovin nuori.
Miten teillä noin muuten menee? Ootteko eroperhe?
Mulle yks tyttö teki fritsun kaulaan. Sit siihe alko kertyy mätää. Nyt siinä on arpi.
Vierailija kirjoitti:
ymmärrän ettei se äitinä kivalta tunnu, mutta eipä tuo toisaalta kovin vaarallistakaan ole, eikös teini-iässä kuulukin kokeilla tuollaisia viattomia tyhmyyksiä
Joo mutta 12v ei ole teini vaan LAPSI
Ihan normaalia. Itse aloitin seurustelun ollessani 13. Olen edelleen sen saman pojan kanssa. Nyt olemme yli 30v.
Onneksi oma on kiinnostunut lähinnä jalkapallosta
Kohta se menee sänkyyn koska muutkin... Nyt on ihan viimeinen mahdollinen hetki laittaa piste tuolle touhulle!
Tuo on paras tekosyy kun vierittää syyn kaverin niskoille
Vierailija kirjoitti:
Ollaan, mutta meillä molemmilla pojan vanhemmilla on puolisot ja yhteiset lapsukaiset. Mitä se edes tähän liittyy? Ap
Me tehtiin parhaan kaverini kanssa toisillemme 12 vuotiiana koska haluttiin vaikuttaa Goolilta joten relaa nyt vhä, ja ei mulla ei ollut mitään romanttisia tunteita tätä kaveria kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan, mutta meillä molemmilla pojan vanhemmilla on puolisot ja yhteiset lapsukaiset. Mitä se edes tähän liittyy? Ap
Arvasin. Se hakee rakkautta tytöiltä kun ei ole kotoa sitä saanut. Vanhemmat on mennyt uusiin suhteisiin ja saanut lisää vauvoja ja hän on jäänyt ihan yksin. Raasu ihan heittopussina kahden perheen välillä :( ps. Kyllä se tähän liittyy
Ala-asteellehan nuo fritsut kuuluu. Älyllisesti sitten heikommat aikuisetkin joskus tekevät noita toisilleen. :D
Sitä se on nykyään(kin)