Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

70 v.-lahja äidille?

Vierailija
05.05.2021 |

Mitähän voisi ajatella ostaa lahjaksi 70-vuotiaalle äidille? Budjetti on melko reilu, esim. 500-1000 €. Ei uskalla nyt korona-aikaan tietenkään mitään matkoja. Juhlia ei myöskään halua.

Robotti-imuri kävi mielessä, mutta pohjaratkaisu on hieman hankala (portaita jne.) Mietin myös jotain sarjaa hierontaan, mutta se voi olla vähän tylsä. Rannekelloa ei ehkä tykkäisi pitää. Keinutuoli kävi myös mielessä, sillä huumorimielessäkin tuo 70 alkaa olla "mummoikä" ja täytyyhän mummolla olla kuvallinen keinutuoli. En vaan ole varma, mahtuisiko se. Hmm...

Ehdotuksia otetaan vastaan!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin mun omalle nuorekkaalle äidille 70-v lahjaksi merkkilaukku. Tykkäsi kovasti lahjasta. Ei olisi itse kyllä ostanut monen sadan laukkua.

Toki pitää olla aika tietoinen sankarittaren mausta.

Vierailija
2/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tykkäisi siitä, että lähtisitte porukalla reissuun kotimaassa?

Onko puutarhaa? Jos, niin kasvihuone

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kiikkutuoli, mä haluaisin. Siihen vielä kivan lehden tilaus niin aa että. Minä tykkäisin.

N40v

Vierailija
4/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuva korituoli terassille ?

Vierailija
5/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti inhoaisi keinutuolia. On vielä 70-vuotiaana työelämässä ja täysillä touhuaa kaikkea.

Eli todella paljon riippuu henkilöstä, mistä pitää?

Olisko tosiaan yhteinen reissu kotimaassa kiva?

Vierailija
6/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä, jos budjetti sallii.

Vierailija
7/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin timanttikorvikset. Oli mieluinen lahja.

Vierailija
8/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 vuotiaalla.kuin 70vuotiaalla on kaikki jo! Anna rahaa! Tehköön mitä itse haluaa sillä,vaikka pyyhkis peppua sillä.Meillä oli tapana korvapuustit tuotiin ja ydessä kahvit juotiin aikoinaan syntymäpäivät. kun nyt  tuunki 70v. loukantuisin jos jotain ostaisivat. Riitäis ne korvapuustit kahvi hetki ja yhdessä jutustelu,läsnä olo!Minulla on kaikki,katto,seinät,lattia.sähkö,valo jääkaappi,jossa ruokaa.En tarivii muuta !Ilo onni koostuu läsnäolosta!

Vierailija
9/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinutuoli on niin tilaa vievä kapistus, että en ostaisi, ellen tietäisi, että sankari satavarmasti haluaa sellaisen.

Mutta olisiko anopin kotona jotain, joka kaipaisi uudistamista, myös anopin mielestä? Menette vaikka yhdessä sohvakauppaan (tai nojatuoli tms, tuo budjetti ei taida sohvaan oikein riittää). Tai uusi telkkari.

Vierailija
10/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt äidiltä? Ehkä hänellä on jotain mielessäkin kun varmaan arvaa että lahjaa harkitaan.

Vierailija
11/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini täyttää myös 70 v. tänä vuonna. Ajattelin minäkin merkkilaukkua. Se on sellainen jota hän ei tarkan markan naisena itse raaskisi ostaa.

On kyllä myös innokas puutarhaihminen, joten kasvihuoneen hankkiminenkin on käynyt mielessä. Hänen synttärinsä on tosin syksyllä, joten se ei liene paras aika sen asentamiselle.

Vierailija
12/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin muutama vuosi sitten vakavasti omalle äidilleni matalarunkoista polkupyörää ja siihen kori eteen, jossa olisi ollut picnic tarpeita valmiina.

Lopulta hankin oma järjestämänäni matkapaketin, johon kuului junaliput toisen kaupunkiin, hotelliyö siellä ja illalla teatteri sekä illallinen ravintolassa. Nämä olin siis kaikki jo tilannut ja maksanut ennakkoon. Kaupunki oli sellainen, jossa oli jotain myös seuraavalle päivälle helposti.

Vierailija
13/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keinutuoli on niin tilaa vievä kapistus, että en ostaisi, ellen tietäisi, että sankari satavarmasti haluaa sellaisen.

Mutta olisiko anopin kotona jotain, joka kaipaisi uudistamista, myös anopin mielestä? Menette vaikka yhdessä sohvakauppaan (tai nojatuoli tms, tuo budjetti ei taida sohvaan oikein riittää). Tai uusi telkkari.

Sorry, se olikin ap:n äiti, eikä anoppi.

Vierailija
14/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60 vuotiaalla.kuin 70vuotiaalla on kaikki jo! Anna rahaa! Tehköön mitä itse haluaa sillä,vaikka pyyhkis peppua sillä.Meillä oli tapana korvapuustit tuotiin ja ydessä kahvit juotiin aikoinaan syntymäpäivät. kun nyt  tuunki 70v. loukantuisin jos jotain ostaisivat. Riitäis ne korvapuustit kahvi hetki ja yhdessä jutustelu,läsnä olo!Minulla on kaikki,katto,seinät,lattia.sähkö,valo jääkaappi,jossa ruokaa.En tarivii muuta !Ilo onni koostuu läsnäolosta!

Siis ihan kaikesta ne ihmiset osaakin loukkaantua. Toisaalta, jos olet nimenomaan ja selkeästi kieltänyt ostamasta mitään tavaroita niin olisihan se siinä tapauksessa tökeröä sinulle sellaisia antaa. Jos taas et ole sanonut mitään ja joku onneton sitten tyhmyyksissään lahjoo sinua, oikeasti loukkaannut?

Vierailija
15/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin jostain yhteisestä tekemisestä. Viikonloppu/yö jossain kartanohotellissa läheisten kanssa ja hyvät sapuskat, eiköhän se olis siinä.

N50

Vierailija
16/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hankittiin sisarusten kanssa lahjakortti lankakauppaan, herkkukori sekä kukkia äidille 70v lahjaksi.

Itse sinä äitisi paremmin tunnet kuin kukaan täällä palstalla. Mieti mistä äitisi pitää, käykö esimerkiksi teatterissa, ulkona syömässä, harrastaako hän jotain ja ehkä lahjakin voisi liittyä mahdolliseen harrastukseen?

Vierailija
17/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti inhoaisi keinutuolia. On vielä 70-vuotiaana työelämässä ja täysillä touhuaa kaikkea.

Eli todella paljon riippuu henkilöstä, mistä pitää?

Olisko tosiaan yhteinen reissu kotimaassa kiva?

Itse ole kaksikymppinen ja kiikkustuoli olisi unelmalahja. Miksei työssäkäyvä voi istua kiikuttelemassa... kai sitä jokaisen pitää joskus jalkoja leputella?

Vierailija
18/24 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin ihan vaan ruokailu perheen kesken jossain paremmassa paikassa. Tuo vikkoloppumatka, teatteri ja yhdessä ruokailu kuullostaisi myös mukavalta.

Ei kaipaisi mitään tavaraa.

Vierailija
19/24 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-v ei halua mitää tavaraa ellei se todella jokin erikoinen esim merkkilaukku. Omalle kummitädille annoin 90-vuotispäivänä lahjakortin kauneushoitolaan. Meni mielellään! Jotain palveluita voisi harkita. Miten olisi kotisiivous esim puoleksi vuodeksi? Keinutuoli on ihan kamala ehdotus. Olen itse kuusikymppinen. Jos sellaisen saisin, tekisin siitä polttopuita.

Vierailija
20/24 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini täyttää 70 parin vuoden päästä, ja aion ostaa hänelle lahjaksi kuumailmapallo lennon. On haaveillut siitä jo jonkin aikaa. Tarkoituksena olisi myös käydä yhdessä New Yorkissa, jos korona olisi jo silloin ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi