Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, sinä joka et käytä rintaliivejä.

Vierailija
05.05.2021 |

Kerro kokemuksia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäminen on helpompaa ilman ja näin korona-aikaan ei tarvitse juuri kotoa poistua joten ihan sama.

Vierailija
2/6 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia? Mulla on pienet tissit joten voi huoletta olla ilman, käytän vaan jos menen jonnekkin jonne laitan tiukan paidan, muuten en koskaan.

Musta tämä on hyvä puoli pienissä tisseissä ettei tarvitse käyttää liivejä. Ei ahdista eikä purista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko miehensä vastata?

Mulla oli kollega, noin 30-35 v nainen, joka useinmiten oli ilman liivejä. Hänellä oli pienet, kauniit, törröttävät rinnat. Olin työyhteisön ainoa miespuolinen kollega (jep, opettaja). Nautin tilanteesta.

Vierailija
4/6 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit hiertyy ulkoillessa ja löhitöissä kollegat töllää typerästi. Kotona aina ilman. Paljon mukavampaa.

Vierailija
5/6 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua taas kiihottaa ne katseet. Silloin tällöin töissäkin jos tuhma fiilis. Aivan takuuvarmaa on ne salavilkuilut, tai sitten vähän itsevarmempi mies katsoo hymyillen....ihanaa olla välillä vähän tuhmana. Kotisohvalla ei niin väliä ja oma mies ne nyt on niin moneen kertaan nähnyt ettei mitään kipinää siinä enää synny

Vierailija
6/6 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minua taas kiihottaa ne katseet. Silloin tällöin töissäkin jos tuhma fiilis. Aivan takuuvarmaa on ne salavilkuilut, tai sitten vähän itsevarmempi mies katsoo hymyillen....ihanaa olla välillä vähän tuhmana. Kotisohvalla ei niin väliä ja oma mies ne nyt on niin moneen kertaan nähnyt ettei mitään kipinää siinä enää synny

Ei varmasti tuolla asenteella synnykään mitää kipinää kotisohvalla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi