Miksi maksulliset kanavat kuten Ruutu+ pitää maksaa luottokortilla?
Miksi ei käy normaali luototon pankkikortti tuohon?
Kommentit (23)
Kyllä käy, juuri tällä viikolla käytin korttia missä ei ole luotto-ominaisuutta.
En ole kyllä ruutua ostanut, mutta kaikki ostamani on saanut visa electronilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kävisi? VISA debitkortilla voi ostaa netissä esim amazonissa samalla tavalla kuin luottokortilla.
Nyt oli puhe kanavista. Noissa kanavahommissa tarvitaan luottokortti.
Itse ostin käteisellä. Mites muut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kävisi? VISA debitkortilla voi ostaa netissä esim amazonissa samalla tavalla kuin luottokortilla.
Ainahan voit ostaa netistä sellaisen lahjakortin ja maksaa sillä.
Ihan normipankkikorttihan niihin käy.
Mä maksoin visa electronilla ruutuplussan. maksoi 6.90. otin koska halusin nopee nähä selvityjät suomi jakson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tarvita.
Kyllä niihin käy ainakin se kortin debit-puoli
Debit-kortti käy kaikkiin joita itse olen käyttänyt. Sekin on maksukortti.
No ei tosiaan tarvita luottokorttia, debit käy mainiosti.
Itse olen maksellut debitillä niin HBO:n, Netflixin, Viaplayn kuin myös Cmoren ja Discovery+ palvelut, niin ja Amazon Prime kanssa. Vielä olisi testaamatta, että kelpaako Paramount+ ja Disney+ palveluille luototon kortti. Ne toki ei oo varsinaisia tv-kanavia, mutta mun nähdäkseni ihan hyvä vaihtoehto.
Mutta olikohan, että HBO:lle tarvitsi luottokortin, nyt, kun mietin tarkemmin. Mutta saattaa olla, että muistan väärin ja oli joku toinen kanava.
Tuo mun tilaama oli tosiaan myös Ruutuplussa.
2
Vierailija kirjoitti:
Mutta olikohan, että HBO:lle tarvitsi luottokortin, nyt, kun mietin tarkemmin. Mutta saattaa olla, että muistan väärin ja oli joku toinen kanava.
2
HBO tilaus onnistuin visa electronilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2
HBO tilaus onnistuin visa electronilla
Eli ei siis ollutkaan se, vaan joku muu. En saa päähäni mitä olisin yrittänyt tilata.
Prepaid-luottokortin saa myös helposti, jos ei ole oikeaa.
Itse olin pitkään tässä uskossa, ettei debit-puoli käy. Monesti olin kokeillut, eikä koskaan mikään paikka debitiä hyväksynyt verkkomaksuksi. ...ei kai, kun verkko- ja etäostosten turvaraja 0 e. Hupsista.
Telia Dot puhelinliittymää ei ilmeisesti voi maksaa ilman luotto ominaisuutta ?