Apua Auttakaa!!!
Missä sijaitsee kahvio Tirva? Tarviin tietoa onko mieheni pettänyt mutta en tiedä missä päin kyseinen kahvio sijaitsee.
Kommentit (11)
mitä se sitten ratkaisee? jos mies on käyny työkaverin kans kahvilla?
Helkutti sentään. Mä jotenkii arvasin tämän ku oli niin suuri hinku vaitaa vuorotyöhön.
Että kahvilla työkavereidenkanssa. Just.
mistä sä tämmösen tiedon oudosta kahvittelusta repäsit?
Tirva on lähellä Valkealaa, lähellä Kouvolaa...
Jospa siihen onkin ihan uskottava selitys. Ja oletko varma että tiliotteen aika on kahvilassa käyntiaika? Joskus siinä näkyy vaan se milloin raha on mennyt tililtä ja se voi olla päivän pari myöhemmin kuin ostos. ja laskuttajan nimikin voi olla ihan muuta kuin se liike, josta ostos on tehty, joten ihan heti en lähtisi pettämisestä syyttämään tiliotteen perusteella.
oltu kesälomalla ja mökillä. ja sinä päivänä kun mies aloittanut loman jälkeen aamuvuoron on tää käynytkii yli 100km päässä eikä olekkaan ollut aamuvuoros.
ei syyttelevästi vaan noin ihan muuten vaan tyylillä!!
luetteko oikeasti miesten Tiliotteita?! vitsi mä suuttuisin jos mun mies kävisi kyttäämään mun pankkitietoja, missä on luottamus? :O
eikö ap ole mahdollista että miehelläsi olisi ollut joku työ matka tirvan suunnalla? vai istuuko päivät pitkät toimistossa?
tililtä, eli yleensä päivän - kaksi, pikkufirmojen kohdalla useammankin päivän, ostostapahtuman jälkeen...
Hänen on pitänyt olla aamuvuoros tuolloin ja kuitenkin tiliottees on tuollainen!!!