Itku tuli, yläkoululainen taas etäkouluun
Neljä päivää koulu auki ja taas sama psk alkaa. En jaksa! T. Väsähtänyt äiti
Kommentit (27)
First world problems:
Lapselle järjestetään turvallinen oppimismahdollisuus > Lapsen äiti valittaa asiasta.
Muutenkin ihmetyttää tämä ihmisten rutkutus omista mukuloista. Ja jollain 3%:lla kuuppa hajoaa etätöissä. Naurettavaa. Get over it.
Vierailija kirjoitti:
Karanteeniko vai miksi?
Kaikki 7- ja 8 -luokkalaiset täällä Salossa😳 Pojan koulusta ei vaan tule etänä yhtään mitään.
Kohtahan koulu muutenkin loppuu. Ei voi olla noin vaikeaa sietää omaa lasta kotona. Kai yläkoululaiset jo itse osaavat tehdä läksynsä ja tehtävänsä vai sinäkö ne teet?
Ap, suosittelen terapiaa tuohon ongelmaasi.
Parasta lähettää se johonkin sisäoppilaitokseen niin eipä häiritse kotona. Saa ulkoistettua jollekin muulle.
Vaihtaisin mielläni tilannetta. Meillä lapset käyvät normaalisti koulua mutta tykkäsivät kovasti etäkoulusta niin yläkoululaiset kuin lukiolainenkin. Meillä etäkoulussa koenumerot jopa nousivat.
Tsemppiä ap! Onneksi kesäloma lähellä.
En ymmärrä mikä siinä etäopiskelussa on niin kauheaa
t: opiskelija
Haluaisin lapselle mieluummin koronatartunnan. Itse olen jo saanut rokotuksen ja se on pääasia.
Ap
Empatiakyky on katoava luonnonvara.
Räjähtää kohta taas käsiin, torstaina taas poistetaan rajoituksia, onneksi en käy ravintoloissa.
Miten tällaiset selviytyvät koulujen loma-ajoista?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lapselle mieluummin koronatartunnan. Itse olen jo saanut rokotuksen ja se on pääasia.
Ap
Vau! Haluat sairastuttaa lapsesi? Vuoden äiti palkinto sulle!
Vierailija kirjoitti:
First world problems:
Lapselle järjestetään turvallinen oppimismahdollisuus > Lapsen äiti valittaa asiasta.
Muutenkin ihmetyttää tämä ihmisten rutkutus omista mukuloista. Ja jollain 3%:lla kuuppa hajoaa etätöissä. Naurettavaa. Get over it.
Ai että sä oot sankari. Ei muuta tekemistä kuin laukoa aivottomuuksia palstalla? Kun ei kavereita eikä elämää?
Vierailija kirjoitti:
Räjähtää kohta taas käsiin, torstaina taas poistetaan rajoituksia, onneksi en käy ravintoloissa.
Kahden viikon päästä?
Vierailija kirjoitti:
Empatiakyky on katoava luonnonvara.
Niin on valitettavasti.
Me on jo haettu yläkoululaiselle kahden viikon loma. Nyt keplotellaan 16.5. asti. Sen jälkeen ei mene enää ko paikkaan muuta kuin pokkaamaan päättötodistukswn.
Etäkoulu oli ainoastaan ihanaa. En tajua moista ulinaa.
Eikö se ole hyvä asia?